To je to što me zanima!

Uzbuna u Osijeku: Avion kružio iznad grada u čudnoj putanji

Avion se vrtio u elipsastim putanjama, mijenjao je brzine od 300 do 400 km/h, te je stalno mijenjao visine na kojima je letio - od jednog kilometra do 15 metara i stalno bi se ponovno dizao na veće visine
Vidi originalni članak

Osječane je u srijedu uzbunio talijanski poslovni avion Piaggio P-180 Avanti II koji je više od sat vremena kružio iznad grada.

Naime, Osječani su posumnjali da se na nebu iznad njihovih glava odvija neka drama, jer se avion, osim što je dugo kružio, kretao u neobičnoj putanji. Stalno se vrtio u elipsastim putanjama iznad Osijeka i okolnih naselja, mijenjao je brzine od 300 do 400 km/h, te je stalno mijenjao visine na kojima je letio - od jednog kilometra do 15 metara i stalno bi se ponovno dizao na veće visine bez da dotakne pistu, javlja Glas Slavonije.

Građani su naime posumnjali da se ili nešto događa s avionom ili se nešto događa na pisti osječkog aerodroma kad toliko dugo avion ne može sletjeti, a nije baš da je u zadnjim tjednima tamo neka velika prometna gužva.

TEŽAK PERIOD Cijene avionskih karata padaju, prijevoznike čeka teži oporavak

Piaggio je prije dolaska do Osijeka, kad je iz Rima poletio prema Osijeku u jutarnjim satima, letio pravocrtno, tako je prošao Slavoniju, odnosno Đakovo i onda je počelo 'krivudanje', koje se moglo vidjeti od Baranje do Našica.

Da je avion letio po neobičnoj putanji govori i slika s aplikacije za praćenje letova aviona, ali su građane smirili iz Zračne luke Osijek, kada su javili da je sve u redu i da talijanski turbopropelerac leti prema dogovoru.

Davor Forgić, direktor Zračne luke Osijek, potvrdio je za Glas Slavonije da je avion tvrtke I-ENAV (akronim od Ente Nazionale Assistenza al Vol) po nalogu KZP-a odradio redoviti posao kontrole i kalibracije aerodromskog ILS-a - Instrument Landing Systema koji se koristi za provedbu preciznog instrumentalnog prilaza i slijetanja.

- Taj posao rade za Kontrolu zračne plovidbe. Da pojasnim, avion je, dok je u zraku, do slijetanja na pistu, kako se kaže, njihov, a tek nakon slijetanja je naš jer ga tada mi preuzimamo. Ovaj put su Kontrola i I-ENAV kontrolirali jesu li usklađeni instrumenti koji se nalaze na zemlji s onima koji se nalaze u avionima. A mi smo prije nekoliko mjeseci imali redovitu kontrolu naše prilazne aerodromske rasvjete. Sve se to obavlja prema standardima koji su propisani kako bi sve bilo sigurno - kaže Forgić.

Idi na 24sata

Komentari 51

  • Tone 23.04.2020.

    Jebeno je kada narod sve zna ! Visina, brzina, putanja i ... pa moraš biti zabrinut, to je ipak trend !

  • 23.04.2020.

    Ma da, kalibracija uređaja?? Malo mu nebo nad Italijom pa pronašao Slavoniju i Osijek za taj posao? Kako nam je ratno zrakoplovstvo ošlo u prošlost prije će biti da Talijani snimaju nebo koje će nam braniti. Za masnu lovu.

  • Old Kresoje 23.04.2020.

    Mujo rekao pilotu, daj da ja malo vozim

Komentiraj...
Vidi sve komentare