To je to što me zanima!

Đuro Đaković za Francuze radi vagone od 137 milijuna kuna

Tvrtka iz Đuro Đaković grupe, Đuro Đaković Specijalna vozila, sklopila je ugovor s francuskim naručiteljem o isporuci teretnih vagona za prijevoz kolutova lima, čija je vrijednost 137 milijuna kuna, izvijestili su danas.
Vidi originalni članak

Isporuke vagona, navodi se u priopćenju,  počinju krajem 2019. godine i nastavljaju se tijekom 2020. 

Vagoni tipa Shimmns su 4‐osovinski zatvoreni vagoni za prijevoz kolutova lima, primarno za automobilsku industriju. Kolutovi se postavljaju u kolijevke opremljene mehanizmom za učvršćenje, a od svih meteoroloških utjecaja te utjecaja okoline zaštićeni su pomičnim ceradnim sustavom. Takvim sustavom omogućen je utovar i istovar korištenjem dizalice s hvataljkama, magnetom ili C-kukom, ali i bočni pristup za utovar korištenjem viličara, kaže se u priopćenju.

Đuro Đaković Specijalna vozila u prethodnih je deset godina razvila, proizvela i isporučila veću količinu različitih tipova teretnih vagona za zapadnoeuropsko tržište, primarno se orijentirajući na konfiguracije usklađene sa specifičnim zahtjevima kupaca i krajnjih korisnika, uz uvažavanje najnovijih razvojnih trendova koji se uvode u europske željezničke sustave.

(mz)

Idi na 24sata

Komentari 5

  • Antoniio22 12.08.2019.

    Kad je firma privatizirana kako treba, onda i posluje kako treba.

  • Usora1 12.08.2019.

    ovo je vijest....samo ih treba punooooooooooo vise. a bombardiraju nas sa milojkom i milijanom....sramota

  • Tirano 12.08.2019.

    Hvala bogu da bar još netko radi nešto, mislim na realni sektor! Nekad je Đuro Đaković bio produžena ruka Gredelja! Bilo bi odlično da se više koristimo vlakom, jasno ne ovakvom nivou pruga i Željeznice, koja bi "sigurno za sobom povukla" mnoga zanimanja koja nebi nikako smjela izumrijeti! Eto pokušavamo školama naučiti mlade radu čije su potrebe sve više tražene! No, gdje će raditi ti mladi ljudi, a da su potrebni, jesu sigurno, da valjaju vidimo kako ti isti rade u EU! No, gdje će tu u RH raditi? Uskladiti škole s tržištem rada najteži je posao "novog kurikuluma"! Slušam stare majstore koji su još sposobni raditi koji kažu: "Ima posla da ne stignemo sve napraviti"! Kako nitko nema sluha napraviti takva poduzeća? Možda je odgovor da bi se svi željeli obogatiti preko noći! No to uspije jednom od milijuna stanovnika! Za bogaćenje ljudima vani trebaju generacije nasljednika! To ne ide od danas do sutra! Osim pljačkom, naravno?! Zato mi je drago da bar netko nešto proizvodi! Tu je i nadam se i brodogradnja, proizvodnja namještaja prodaje sve u komad za izvoz!? Končar također ima svoju kvalitetu, generatori, transformatori, a i bijela tehnika bi mogla bolje jer je loš design!? Treba se vratiti proizvodnji jer sam mišljenja da je to jedini iskorak prema boljitku u RH!

Komentiraj...
Vidi sve komentare