Samo je pitanje vremena kada će tvornice kemijske ili industrije čelika morti zatvoriti, mineralna ulja i građevinski materijali više neće stizati na odredišta, a transport velikog i teškog tereta više neće biti moguć, rekao je u utorak dužnosnik udruge njemačke industrije BDI.
Posljedice bi bila uska grla u opskrbi, smanjenje ili gašenje proizvodnje i prisilni godišnji odmori zaposlenih, kazao je Holger Lösch.
Prebacivanje prijevoza industrijske robe s rijeke na cestu i željeznicu stvorilo bi samo nove probleme budući da željeznička mreža ne funkcionira dobro i da nema dovoljno vozača kamiona, objasnio je zamjenik čelnika udruge njemačke industrije.
Vodostaj rijeke Rajne dodatno se smanjio u utorak na jednoj od referentnih mjernih točaka u blizini njemačko-nizozemske granice. Mjerni podaci u gradu Emmerichu pokazali su pad vodostaja za četiri centimetra u odnosu na ponedjeljak ujutro.
Dubina kanala kod Emmericha iznosila je tada još uvijek gotovo dva metra, što je dovoljno za komercijalni brodski promet. No, skiperi moraju pozorno provjeravati količinu tereta kako gaz ne bi bio predubok i kako brod ne bi zaglavio u riječnom koritu.
Uprava za riječni i pomorski promet donekle je umirila kompanije, prognoziravši u utorak da će vodostaj Rajne idućih dana porasti, prvo u gornjem toku. No, olakšanje će biti kratkog daha jer bi nakon toga vodostaj ponovo trebao pasti, napominje agencija dpa.