Kazališna, televizijska, filmska glumica, slikarica i grafičarka Jagoda Kaloper još je prije godinu dana imala izložbu u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti. Bila je žena puna duha i nepresušne energije, velika umjetnica koja je voljela život i nadala se živjeti još puno godina. No samo tri mjeseca od fatalne dijagnoze preminula je u Beču.
Najpoznatija po glumačkoj ulozi u filmu Dušana Makavejeva 'W.R. Misterije organizma' iz 1971. godine, u kojem je uz Milenu Dravić glumila aktivisticu u seksualnoj revoluciji. Trajno se upisala u memoriju ovih prostora i preko “Lisica” Krste Papića, u kojemu glumi nevjestu koju siluje kum.
Rođena je u Zagrebu, 1947. godine, a u rodnome gradu je 1970. godine i diplomirala na zagrebačkoj Likovnoj akademiji.
Na filmskome platnu prvi put se pojavila 1965. godine u filmu "Ključ", a slijedile su druge filmske uloge - 1966. u filmu "Ponedjeljak ili utorak", "Gravitacija ili fantastična mladost činovnika Borisa Horvata" ITD.
Za filmski dio svoje umjetničke karijere Jagoda Kaloper primila je više nagrada - Nagradu grada Zagreba "Kula Lotrščak", "Srebrnu Arenu" i "Zlatnu Arenu" na pulskome filmskom festivalu, te nagradu "Carica Teodora" na filmskome festivalu u Nišu.
Paralelno s filmskom, gradila je i slikarsku karijeru. Iste godine kad je diplomirala na Likovnoj akademiji postala je i članica Hrvatskoga društva likovnih umjetnika (HDLU). Izlagala je na mnogim samostalnim i skupnim izložbama, grafički je dizajnirala brojne knjige, časopise, kataloge i postere, a autirica je i i vizualnog identiteta nekih industrijskih proizvoda.
Dizajnirala je i vlastitu liniju keramičkoga nakita, a radila je i kao kostimograf na filmu. Za svoj slikarski i dizajnerski rad primila je mnoge nagrade - Nagradu Zagrebačkoga salona u sekciji "Prijedlozi", nagradu za ilustraciju za dječju knjigu "Tonkica Palonkica" na beogradskome Sajmu knjiga, te Nagradu "Ivan Brlić Mažuranić" za ilustracije dječjih knjiga.
Jagoda Kaloper 2010. godine režirala je svoj prvi umjetnički filma "Iza zrcala"ili "Žena u ogledalu" koji je iduće godine dobio prvu T-HT nagradu. U tom video radu kombinirala je isječke iz filmova u kojima je glumila 1960-ih i 1970-ih, te kadrove kojima je samu sebe snimila digitalnom kamerom iz ruke u reflektirajućim površinama.