Rezultat je to inicijative Hrvatske gospodarske komore na temelju prijedloga tvrtki članica i u suradnji s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture i Jadrolinijom, izvijestili su iz HGK te dodali da je više od 30 tvrtki iz sektora cestovnog teretnog prijevoza tražilo povratak trajektne linije s Italijom.
Tjedno na toj liniji prometuje oko 70 kamiona iz svih dalmatinskih županija, a omogućuje značajnu vremensku i financijsku uštedu za mnoge prijevoznike budući da je čekanje na granici u takvoj vrsti teretnog prijevoza kraće te je manji broj prijelaza i pojačanih graničnih kontrola, kao što je i manja potreba za formiranjem praćenih konvoja vozila u tranzitu.
Odluka je značajna i za lokalnu prehrambenu industriju, kojoj je ovime olakšan prijevoz posebice lako kvarljivih proizvoda, poput svježe ribe.
Ponovno uvođenje trajektne linije svakako će pridonijeti bržem protoku roba i normalizaciji i boljoj prometnoj povezanosti i gospodarskoj suradnji dviju zemalja, rekla je potpredsjednica HGK za graditeljstvo i promet Mirjana Čagalj.
Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković još u četvrtak je najavio ublažavanje mjera u prometnom sektoru poput postupnog uvođenja javnog gradskog i prigradskog željezničkog prijevoza. Uvođenje linije Zadar-Ancona za teretne prijevoznike predloženo je kako bi im se olakšalo poslovanje, a moguće je da se uvedu i neke katamaranske linije. To bi se, kazao je Butković, uvelo uz mjere socijalne distance i svega onoga što epidemiolozi preporučuju.