Kopilot Germanwingsova zrakoplova, koji se u utorak srušio u Francuskoj, kriv je za tu strašnu nesreću. On je preuzeo kontrolu nad avionom i namjerno započeo spuštanje koje je završilo udarom u Alpe i smrću 150 putnika i članova posade.
Tu su informaciju objavili francuski istražitelji analizirajući podatke iz crne kutije koja se nalazila u pilotskoj kabini. Oni tvrde da je 28-godišnji kopilot Andreas Günter Lubitz želio uništiti zrakoplov.
- Nakon što je glavni pilot napustio kabinu, Andreas se unutra zaključao i
uključio sustav za slijetanje
. Namjera mu je bila
uništiti avion
- rekao je francuski tužitelj Brice Robin.
Rekao je i kako zasad nema razloga sumnjati u teroristički čin . Upitan je li kopilot rušenjem aviona želio počiniti samoubojstvo, Robin je rekao:
- Ljudi koji se žele ubiti obično to čine sami. Ne bih ovo nazvao samoubojstvom!
Putnici nisu shvatili da avion pada
Glavni pilot, Patrick S., cijelo je vrijeme pokušao ući u kabinu.
Prvo je lagano kucao
, ali kako ga kolega nije želio pustiti unutra, počeo je udarati po vratima pokušavajući ih razvaliti.
Nekoliko puta je i zaplakao
moleći kolegu da mu otvori vrata.
- Na snimci se cijelo vrijeme, sve do pada, čuje disanje kopilota. Nije to bilo disanje čovjeka koji ide u smrt , nije rekao niti riječi, jednostavno ništa. Mislim da putnici nisu shvatili što se događa sve do zadnjih nekoliko sekundi kada se čuju vrisci - dodao je Robin.
Teorija o mehaničkom kvaru kao uzroku pada Germanwinsgova Airbusa u francuske Alpe tako je u potpunosti odbačen a.
Istraga o motivima ovog čina traje i dalje, a od ranog jutra kuću Andreasovih roditelja u Montabauru čuva policija.
Piloti se svađali tijekom leta?
Kako piše Mirror , piloti su se uoči pada posvađali . Jedan od njih je napustio kabinu, a drugi se u njoj potom zaključao. Snimke navodno otkrivaju i da su se vrata kabine u jednom trenutku otvorila, ali je kopilot iz kokpita ulaz blokirao sjedalom . Piloti su vikali jedan na drugog, a potom je glavni pilot, koji je bio vani, pokušao razvaliti vrata pilotske kabine.
- Nikakvih razgovora potom nije bilo, a ubrzo se začuo zvuk pada aviona - rekao je istražitelj.
Zaposlio se prije dvije godine
Kopilot Airbusa Andreas Günter Lubitz u Germanwingsu radi od 2013. godine, a iza sebe ima 630 sati leta. Glavni pilot u Lufthansi je zaposlen već 10 godina, a ima više od 6000 sati leta. Ime mu je Patrick S. i otac je dvoje djece.
Pogledajte video koji pokazuje na koji se način otvaraju i zatvaraju vrata kokpita u Airbusu: