To je to što me zanima!

'U statistiku su ušla djeca s posebnim potrebama i manjine'

Hrvatski 15-godišnjaci jako su loše riješili obrazovno testiranje PISA 2015, a državni tajnik u ministarstvu obrazovanja Matko Glunčić dao je nevjerojatno opravdanje...
Vidi originalni članak

Hrvatski 15-godišnjaci jako su loše riješili obrazovno testiranje PISA 2015, a državni tajnik u ministarstvu obrazovanja Matko Glunčić dao je nevjerojatno opravdanje.

Glunčić je gostujući na N1 rekao da rezultati nisu katastrofični, te da je problem što su u Hrvatskoj ušli prosječni rezultati svih učenika. 

- U nekim europskim zemljama kažu lošijim učenicima da na dan testiranja ne dođu na nastavu. Kod nas u statistiku su ušla i djeca s posebnim potrebama i nacionalne manjine - rekao je Glunčić. 

Na pitanje voditeljice kakve veze imaju nacionalne manjine, počeo je zamuckivati i ponovio da je problem da je sve zajedno unutra. 

Glunčić je inače bio jedan od žešćih kritirača kurikularne reforme. Bivši ministar Predrag Šustar ga je imenovao zajedno s Dijanom Vican za nasljednike Borisa Jokića, a sad je državni tajnik.
 

Idi na 24sata

Komentari 266

  • luddoboli 12.12.2016.

    Ispalo je nespretno ali svi dobronamjerni shvatili su bit. U njegovoj izjavi nije bilo ni trunke zlobe i mržnje. Ali mislim da je daleko veći problem kvaliteta nastavnog kadra. Osobito u osnovnoškolskom programu.E tu se ti vođe sindikata trebaju pokazati i počistiti vlastite redove.Vezati im primanja uz rezultate rada kao i u realnom sektoru.

  • nikluk20 12.12.2016.

    izvadi si nogu iz usta kume.... :P ispao si jadan i nevrijedan bilo čega a kamoli disanja hrvatskog zraka......

  • Huck 12.12.2016.

    Gospodin nevjerojatni (tajnik ministarstva obrazovanja Matko Gluncic) svojom izjavom rekao najvise o sebi i o svojem IQ , koji je na visini sobne temperature. Ako je vec mudro detektirao , tko je kamen spoticaja u poraznim rezultatima rjesavanja testova PISA 2015 , zasto se nije logicno dosjetio, da je zapravo greska upravo kod njih sa neadekvatnim, nekvalitetnim pristupom obrazovanja upravo kod navedenih kategorija djece.

Komentiraj...
Vidi sve komentare