Građani vjeruju novinama više nego političarima! Pokazalo je to opsežno Istraživanje o povjerenju građana u institucije čije je rezultate u ožujku ove godine predstavio sociolog Duško Sekulić. U odnosu na 2004., povjerenje u novine poraslo je 23 posto, što je ih svrstalo na sedmo mjesto. Vlada i Sabor su tek na 10., odnosno 11. mjestu. Istinitost, aktualnost, borba protiv korupcije, ekskluzivne informacije i raznoliki sadržaj za svakoga recept su koji donosi povjerenje, a time i poslovni uspjeh.
Najbolji dokaz su 24sata, Večernji list, Poslovni dnevnik i ostala Styrijina izdanja u Hrvatskoj. Baš sva bilježe porast tiskane naklade u srpnju 2011. godine, zbog čega Styrijina Tiskara Zagreb radi punim kapacitetom. Ukupna mjesečna tiskana naklada svih izdanja u proteklom mjesecu iznosila je gotovo 10 milijuna primjeraka.
Najveći porast naklade u srpnju bilježe 24sata. Prodaja im je, odnosu na prošlu godinu, porasla čak 10 posto. To je najvidljivije petkom (22. srpnja), kad je ukupna prodana naklada 24sata, Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista iznosila više od 305.000 primjeraka. 24sata kao najbolji i najtiražniji hrvatski dnevni list i jedine novine koje čita cijela Hrvatska petkom se prodaje u više od 200.000 primjeraka.
Uz to, rekordnu nakladu od čak 70.000 primjeraka, kao i rekordnu prodaju bilježi i najbolji hrvatski tjednik 24sataExpress. On se na tržištu profilirao istraživačkim temama, neobičnim reportažama i ekskluzivnim intervjuima iz svijeta politike i estrade. 24Junior Dječji zabavnik najprodavaniji je dječji tjednik. Na fantastične rezultate 24sata sigurno je utjecalo uvođenje novih raskošnih izdanja koja se uz 24sata prodaju po cijeni od 0,99 do 1,99 kuna poput Najljepših priča, Skuhatćute, Bingo plusa...
I ostala Styrijina izdanja u Hrvatskoj također bilježe dobre rezultate. Sportski tjednik SportMAX, koji izlazi subotom u izdanju Večernjeg lista, pravi je hit na kioscima. Zadnji broj pun ekskluzivnih intervjua i reportaža tiskan je u 40.000 primjeraka.
Čitatelji Poslovnog dnevnika, najrelevantnijih poslovnih novina u zemlji, izvrsno su reagirali na prilog New York Timesa na hrvatskom jeziku ponedjeljkom, kao i na niz business to business (b2b) izdanja - od Medija&marketinga do Business Peoplea.