Federalna komisija za komunikacije (FCC) u Sjedinjenim Američkim Državama u utorak je jednoglasno potvrdila zakon koji je u 2010. godini izglasao Senat i kojim se oglašivačima na televiziji zabranjuje pojačavanje zvuka za vrijeme reklama, objavio je CBS News.
Zakon je popularno nazvan CALM ( Commercial Advertisement Loudness Mitigation) a donesen je zahvaljujući mnogobrojnim Amerikancima koji su godinama protestirali zbog preglasnih reklama. Na snagu će stupiti 13. prosinca 2012. godine i na lokalnoj i nacionalnoj razini te će zahtijevati da zvuk reklama bude ekvivalentan jačini zvuka programa kojeg prate.
Distributorima i televizijskim postajama dano je dvanaest mjeseci prilagodbe novim odredbama, a očekuje se da će nadležni u tom periodu odrediti primjerene kazne za one koji se budu oglušili na novi zakon.
I prije negoli je zakon stupio na snagu, FCC se požurio pa je tako odmah nakon glasovanja na svojim stranicama uputio poziv građanima da prijavljuju sve oglašivače koji se čine glasnijim negoli bi trebali biti.