U Hrvatskoj su u prvih devet mjeseci ove godine prodana 35.642 nova putnička vozila što je 4,6 posto manje nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 37.392, dok je samo u rujnu prodano 3.397 novih vozila, uz rast od 22,5 posto pri usporedbi s lanjskim rujnom, podaci su Promocije plus.
U dosadašnjem dijelu godine najviše novih vozila prodao je Volkswagen, njih 4.113, pa na VW otpada 11,5 posto od ukupne prodaje novih automobila. Slijedi Škoda sa 3.434 prodanih novih vozila i udjelom od 9,8 posto, treći je Opel sa prodajom od 3.137 vozila i udjelom od 8,8 posto.
Kia drži četvrto mjesto najtraženijih marki sa 2.956 prodanih vozila i udjelom od 8,2 posto, peta je Dacia (2.790 i udjel od 7,8 posto).
Od zlatnog trolista hrvatskim građanima omiljenih marki Audi je od siječnja do kraja rujna prodao 1.289 novih automobila, Mercedes njih 959, a BMW 867.
Najtraženiji model u rujnu bila je Škoda Octavia kojih je prodano 232, slijedi Opel Crossland sa prodajom od 107 vozila. Toyote Yaris uplatilo je 98 kupaca, Renault Clio njih 97, a Dacia Duster i Hyundaia Tucson po 96.
U rujnu je također prodano i 29 Porschea, po jedan Ferrari, Maserati i Aston Martin, te 10 MG-a.
U prvih devet mjeseci 2022. najviše su se tražila vozila na benzinski pogon, njih je prodano 18.999 ili 53,3 posto od ukupne prodaje, a slijede hibiridi sa prodajom od 7.166 vozila odnosno 20,1 posto.
Dizelaši su na trećem mjestu budući da je vozila na dizelski pogon prodano 6.956 ili 19,5 posto, dok je auto na plin platio 1.551 kupac odnosno 4,4 posto. Na kraju, potpuno električnih vozila za devet mjeseci prodano je 970 što je 2,7 posto od ukupne prodaje.