U sklopu realizacije najskuplje vojne akvizicije u hrvatskoj povijesti, nabavke francuskih borbenih lovaca Rafale F3R, u stručnim krugovima sve se više šuška kako će se u Hrvatsko ratno zrakoplovstvo konačno uvesti propisi o standardiziranom načinu održavanja i sigurnosti vojnih letjelica, što do sada nije bio slučaj. Riječ je o uvođenju tzv. EMAR komplet propisa o održavanju, sigurnosti letenja i operiranja vojnih letjelica (European Military Airworthiness Requireements), koji nije ništa drugo nego vojni prijevod, uz manje preinake, civilnih propisa EASA-e (European Aviation Safety Agency) koji vladaju u EU ozemlju. Nepostojanjem odgovarajućih propisa, koji su svi vezani za sigurnost letenja, omogućeno je subjektivno, nestručno postupanje i primjena manjkavog, jednog jedinog pravilnika za održavanje vojnih zrakoplova u RH, koji je, po mišljenju mnogih, daleko od uobičajenih standarda stručnosti. Jedan visokosofisticirani aeronautički proizvod, kao što je Dassaultov Rafale i njegov proizvođač, ni u ludilu neće "progutati" stavak iz navedenog pravilnika o održavanju vojnih zrakoplova koji kaže da se resurs zrakoplovu može produljiti za 30 posto trivijalnim papirnatim naređenjem. Bez ikakvih provedenih inženjerskih analiza, provjera ili dubinskih pregleda. Prema svim parametrima struke, treba prioritetno donijeti najmanje dvadesetak pravilnika za vojno zrakoplovstvo. Dobar ilustrativni primjer učinka oskudne i nepostojeće regulative vidio se na slučajevima pada vojnog helikoptera u Vukovaru, sudara MiG-ova na Slunju, pada MiG-a kraj Lomnice, zapuštanja kompletne linije najboljih HRZ-ovih helikoptera Mi-171Sh da im isteknu resursi...