Halo, Radimire! Što ćeš danas obući? Samo narančasti sat ćeš staviti? A čarape nećeš? Super! Onda ću ja narančaste hulahupke... A je l’ bi pretjerala da mi je i kostim u toj boji? Ha, malo bi?... Nema birača koji ne zamisli sličan razgovor između Vesne Pusić i Radimira Čačića, kad ih vidi ovako lijepo modno “uparene”. Kao da se svako jutro dogovaraju tko će što narančasto nositi pa svi zajedno pršte u istim tonovima kad se skupe na jednome mjestu. I nije to slučajno.
Naravno da svaka stranka ima svoju boju pa ih lakše raspoznajemo u gomili. Boje nam govore tko je čiji. No one imaju i veliku simboliku. Tako je HNS-ova narančasta simbol energije, veselja, uzbuđenja, ali i sirovosti. Eto zato nam i dijele po trgovima svoje naranče, pekmez od bundeva, narančaste ruže, upaljače i balone. Da ih se, ako po ničem drugom, na sjetimo na dan izbora sjetimo bar po boji. No u simbolici narančasta je boja za čamce i prsluke za spašavanje, upravo ono što posrnulom gospodarstvu Hrvatske treba - slamka spasa.
No trgovci istom bojom označuju akcije i rasprodaje pa se možemo samo nadati da nam kukurikavci ipak neće rasprodati državnu imovinu ako dođu na vlast. A uz SDP-ovu crvenu, IDS-ovu zelenu i HSU-ovu plavu bilo bi to poprilično šarenilo u vladi koju bi sastavljali. Nadajmo se da vole sve boje.
Za kampanju Čačić kupio sat za 1000 kuna
Čačić je kupio popularni ice watch u boji HNS-a. Sat je platio oko 1000 kuna. Pusić se odlučila za jeftiniju varijantu - hulahupke.
Bivša misica se učlanila u HČSP
Miss Hrvatske 2010. i studentica strojarstva Katarina Banić učlanila se u Hrvatsku čistu stranku prava. Prošlogodišnja pobjednica izbora ljepote iz Trilja, koja se proslavila u spotu sa Sinišom Vucom, rekla je kako je u stranku ušla jer misli da je to ono što Hrvatskoj treba. U HČSP-u su rekli kako je njihova stranka pravi hit među mladima.