U godinu i pol dana od početka liberalizacije tržišta električne energije, RWE Energiju odabralo je 95.000 korisnika iz kategorije kućanstva te gotovo 4.000 iz kategorije poduzetništva. Na taj je način RWE Energija osigurala uštedu od čak 30 milijuna kuna za ukupno 95.000 domova i 4.000 poduzeća u zemlji, navodi ta tvrtka u svom priopćenju.
Do sada je 130.000 korisnika potpisalo za RWE, 16.819 korisnika nisu prebačeni zbog grešaka u sustavu HEP ODS-a, dok se 20.222 korisnika vratilo na univerzalnu opskrbu.
U usporedbi s drugim zemljama, riječ je o izuzetnom malom postotku vraćanja kupaca na univerzalnu uslugu u prvoj godini nakon pravog otvaranja tržišta.
- Mi se zalažemo za ravnopravnu tržišnu utakmicu u kojoj su postavljena jasna pravila igre za sve sudionike, a kako bi u konačnici naši građani ostvarili uštede na računima za električnu energiju. Napominjemo da je značajan broj korisnika u ovom trenutku mogao imati niže račune za električnu energiju da je HEP ODS uspostavio adekvatne procedure i ravnopravne uvjete za sve aktivne tržišne sudionike - pojasnio je Zoran Miliša.
Dio korisnika raskinuo je ugovor s RWE Energijom zbog nepotpunog ili netočnog informiranja o uslugama od strane pojedinih prodajnih predstavnika, ističu iz RWE Energije.
- RWE najoštrije osuđuje ponašanje pojedinih prodajnih predstavnika koje je bilo u suprotnosti sa standardima i načelima ponašanja RWE Grupe. Takvi se postupci strogo kontroliraju kako bi se sveli na najmanju moguću mjeru - rekao je Zoran Miliša, predsjednik Uprave RWE Energije.