Da Hrvatska uzima jedan sasvim novi smjer razvoju turizma potvrdila je nedavno, u Beču održana, šesta po redu HTI
konferencija - konferencija industrije zdravstvenog turizma.
HTI konferencija održala se u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK), hrvatske tvrtke Wellness Dalmacija i američkog MTA-a (Medical Tourism Association-a) te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Ministarstva
zdravlja RH, HTZ-a i Turističkih zajednica Zagreba i Malog Lošinja. Radi se o najvećem europskom događanju posvećenom usponu tržišta zdravstvenog turizma u svijetu koji se po prvi puta održao van granica Hrvatske. Na Konferenciji se okupilo 200-tinjak sudionika i predavača iz 40 zemalja, od SAD-a do Kine, iz svih sfera poslovanja koje se naslanjaju na industriju zdravstvenog turizma.
Tom je prigodom svečano predstavljen novi projekt 4 Seasons Croatia, posvećen promociji hrvatskog turizma kroz sva četiri godišnja doba, koji izdaje tvrtka Nativa media, inače izdavač već etabliranog lifestyle portala Naturala.hr. Riječ je o multimedijalnom projektu, pokrenutom potkraj prosinca 2015. godine, koji istovremeno kombinira suvremeni portal
www.4seasonscroatia.com koji postoji na hrvatskom i engleskom jeziku, te magazine na stranim jezicima koji se izdaju za potrebe predstavljanja zdravstvenog turizma Hrvatske na različitim tržištima.
Prva dva broja magazina na engleskom i ruskom jeziku pripremljena su pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore, a osim u printanom izdanju mogu se pronaći i u online izdanju na servisu ISSUU. Posebnost cijelog projekta, portala i magazina 4 Seasons Croatia su novinarski tekstovi s relevantnim informacijama, tekstovi vrhunskih stručnjaka s područja zdravstvenog i wellness turizma kao i reportaže i intervjui.