To je to što me zanima!

U 3. maju porinut tanker od 183 metra za španjolsku tvrtku

To je prvo ovogodišnje porinuće u riječkom brodogradilištu od četiri planirana i prvi od dvaju tankera istih karakteristika koji se grade za španjolskog naručitelja
Vidi originalni članak

U Brodogradilištu 3. maj u petak je porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija Panagia Thalassini, nosivosti 51.000 tona, koji se u tom brodogradilištu gradi za španjolsku tvrtku Marflet Marine.

To je prvo ovogodišnje porinuće u riječkom brodogradilištu od četiri planirana i prvi od dvaju tankera istih karakteristika koji se grade za španjolskog naručitelja. Dugačak je 183 metra, širine 32 metra, visina mu je 17 metara, a plovit će pod ciparskom zastavom.

Tanker se gradi kao novogradnja 722, pod nadzorom klasifikacijskog društva Lloyd registar, a kobilica je položena potkraj travnja 2015. godine. Kuma broda je konstruktorica i projektantica u 3. maju Ana Tišlerić, a vrijednost mu je poslovna tajna.   

Direktor Brodogradilišta 3. maj Domagoj Klarić rekao je da je to brodogradilište odlučno zadržati i vratiti naručitelje, koji žele svoje brodove graditi u 3. maju te da se to sada i potvrđuje.

Direktor korporativnih komunikacija Uljanik grupe Hrvoje Markulinčić izjavio je da se 3. maj "vraća u ritam" te da slijedi porinuće drugoga broda iz serije, zatim tankera za prijevoz asfalta za švedsku kompaniju, a potom još dvaju brodova za naručitelja iz Kanade.

Lijepo je vidjeti da 3. maj ulazi u ritam rada i porinuća i u ono što je najvažnije - dugoročnu održivost, rekao je Markulinčić.

Dodao je da je vlasnicima tvrtke Marflet Marine iz Španjolske ovo treći dolazak u Hrvatsku i potvrda da je riječ o brodovlasnicima koji traže ciljanu kvalitetu, a ne veliku serijsku proizvodnju.

Na upit o isplativosti, Markulinčić je rekao da se klasična brodogradnja samo jednostavnih brodova ne isplati, ali da Uljanik grupa ima knjigu narudžbi u kojoj kombinira visoko složene i nešto jednostavnije brodove, na kojima odmara resurse. U kombinaciji se brodogradnja definitivno isplati i može biti generator gospodarstva cijele Hrvatske, ocijenio je.

Na upit hoće li Uljanik grupa 2016. završiti s dobitkom, rekao je da je poslovanje definitivno stabilno i pozitivno, a na upit u vezi s jamstvima rekao da ne postoje problemi, da brodogradilište ima svoj ritam i da je knjiga narudžbi stabilna.

Uobičajeno je da na porinućima u 3. maju nazoče i zainteresirani građani, no danas u brodogradilištu nisu predvidjeli ulazak posjetitelja, budući da je, kako je rečeno, brod porinut tijekom radnog dana.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • No.1 19.02.2016.

    Lijepo za čut ali to je po dužini polovica novih supertankera i još kada uračunamo i širinu ,skoro četiri puta je manji od tankera koji se danas standardno prave.

  • Zlakob 31.01.2016.

    Vrijedno hvale ali ne mogu radnici napravit koliko menadžeri mogu zajebat.

  • Galeb i ja 30.01.2016.

    Vec je i vrijeme da se pocne nesto proizvoditi za inozemstvo.Cestitke radnicima.

Komentiraj...
Vidi sve komentare