Amerikanka Athena Hohenberg iz San Diega dobila je spor protiv kompanije Ferrero koju je tužila u veljači prošle godine zbog ''šokantne spoznaje da je Nutella nezdrava'', piše ABC News.
Američki Ferrero tužila je zbog lažnog reklamiranja tvrdeći kako televizijska reklama za čokoladni namaz uvjerava potrošače da je Nutella zdrav doručak iako samo nekoliko čajnih žličica sadrži više od 200 kalorija, 11 grama masti i 21 gram šećera.
Slučaj je završio nagodbom od 3 milijuna dolara, od čega će 2 i pol milijuna biti podijeljeno među potrošačima koji su kupili Nutellu između 1. siječnja 2008. i 3. veljače 2012. godine.
Po staklenki Nutelle potrošači mogu dobiti samo 4 dolara, no moralni 'dobitak' je veći. Ferrero se obvezao promijeniti izgled namaza, podatke koji se 'vrte' u reklamama, snimiti novu televizijsku reklamu i promijeniti svoju internetsku stranicu.