Svjetski mediji pišu kako su u Parlamentu Turske zabranjeni proizvodi Coca-Cole.
Nema ih više na meniju, a odjel zadužen za upravljenje logistikom parlamenta, odgovorio je zastupnicama kako su "odlučili ukloniti s jelovnika proizvode brendova koji podržavaju Izrael". U
Na jelovniku nema proizvoda brendova koji podržavaju Izrael
Već godinama u zemljama muslimanskog svijeta, a u zadnjih mjesec dana vrlo agresivno i na društvenim mrežama, širi se teorija da Coca-Cola naoružava izraelsku vojsku, kao i popisi svih brendova koji su u vlasništvu izraleskih državljana, tvrki koje tamo posluju ili Židova u svijetu.
Od Addidasa i Apple do Ariela i Loreala
"Zbog svoje izraelske paranoje, francuski muslimani su prije 20 godina čak osnovali vlastitu marku bezalkoholnih pića: Mecca-Cola. Cola koja mrzi Židove sada je nestala s tržišta.
U mnogim turskim pokrajinama, državne institucije i lokalne vlasti također su pozvale na bojkot izraelskih proizvoda zbog rata u Gazi. Mediji povezani s vladom tada su objavili dugačke popise navodno proizraelskih tvrtki.
Često iz jedinog razloga što također imaju proizvodne pogone u Izraelu: to uključuje Adidas, Nike, Tommy Hilfiger, Apple pa čak i deterdžent Ariel“, upozorava njemački Bild.
Turski predsjednik, Recep Tayyip Erdogan, svojedobno je otvorio novu tvornicu Coca-Cole, a mediji su, hvaleći tu investiciju, koristili naziv 'tvornica sokova' umjesto Coca-Cole.
Bojkot izraleskih proizvoda, među kojima se spominje i Coca-Cola, prisutan je i u BiH otkako traje izralesko-palestinski rat počet 7. listopada terorističkim napadom Hamasa na Izrael.
Poziva se i u BiH, ali i ostatku svijeta, na bojkot Lorealove kozmetike, Nesquika, proizvoda za djecu branda Johnson&Johnson, Smarties čokoladica.