To je to što me zanima!

Trut: Izvučena tijela, u utorak će izvlačiti olupinu. Stručnjak: Ne vjerujem da su smjeli letjeti

Na pitanje kada bi mogao biti poznat uzrok nesreće, odgovorio je kako to zavisi od laboratorija i svega što će poduzimati
Vidi originalni članak

Ravnatelj Ravnateljstva Civilne zaštite Damir Trut izjavio je u ponedjeljak da su tijela poginulih u zrakoplovnoj nesreći kod Broćanca izvučena s mjesta nesreće i odvezena prema sudskoj medicini, gdje će se nastaviti daljnja procedura.

Trut je to izjavio za RTL vijesti dodavši kako identiteti poginulih nisu potvrđeni. "Na sudskoj medicini će morati završiti identifikaciju", kazao je.

NEIZVJESNOST DUGA 23 SATA Nestalu Cessnu tražili i mještani obližnjih sela: Teško je bilo išta uočiti, teren je zarastao i trnovit

Najavio je kako je u utorak planirano izvlačenje olupine zrakoplova te da se u izvlačenju planira korištenje helikoptera.

Na pitanje kada bi mogao biti poznat uzrok nesreće, odgovorio je kako to zavisi od laboratorija i svega što će poduzimati.

Novak: Ne vjerujem da je Cessna smjela letjeti po pravilima vizualnog letenja

Prof. dr. sc. Doris Novak, predstojnik Zavoda za aeronautiku Fakulteta prometnih znanosti, rekao je u ponedjeljak u HTV-ovom središnjem Dnevniku da ne vjeruje da je zrakoplov Cessna koji se srušio na letu iz Splita za Njemačku smio letjeti, odnosno da je operirao po pravilima vizualnog letenja jer se, kako je rekao, ništa nije moglo vidjeti iz kabine.
Novak je rekao da uzroci pada zrakoplova općenito mogu biti ili tehnički kvar ili ljudski čimbenik.

POČEO OČEVID NA MJESTU PADA Tuga u Njemačkoj, u Cessni je bio i Joško Sladojević: 'Sudbina je bila okrutna prema njemu'

 Zrakoplovni stručnjak Alen Šćuric je za RTL komentirao može li kontrola letenja zabraniti let ili je sva odgovornost na odluci pilota.

KLUB LSC BAYER LEVERKUSEN 'Nadali smo se i strahovali s obitelji pilota, sad su naši najgori strahovi potvrđeni'

- Kontrola to može napraviti, ali to stvarno nije trebala napraviti. Kontrola ne zna da li taj avion koji je mali sportski avion ima instrumentalne procedure, ima li pilot licence za instrumentalne procedure i ima li avion tzv. IFR koji je određena oprema kojom može proći kroz vremensko loše stanje. Evidentno se nešto desilo. Ili IFR nije bio u avionu ili pilot nije imao licence za IFR, nije ga znao koristiti, ili se avion zaledio. Kontrola to ne može znati. Na pilotu je da odluči što i kako. Ako je pilot ušao u taj oblak, ako ga nije bio u stanju proći, a dobar dio bi ga prošao bez problema, trebao se okrenuti i vratiti se ili u Split, ili u Zadar ili Udbinu. Pogriješio je pilot -  kazao je Šćuric.

Idi na 24sata

Komentari 25

  • Ekscem 31.05.2022.

    Zbog koje hitne stvari su išli letjeti po nevremenu ?

  • 30.05.2022.

    Ne trebaš biti neki preveliki stručnjak da bi shvatio da se po takvom vremenu ne leti. Jbg-a! sa je kasno za njih četvoricu na žalost.

  • zvonimirj.vk@gmail.com 30.05.2022.

    koliko je bilo eksploziva u cesni

Komentiraj...
Vidi sve komentare