Kupujući domaće naših proizvođača, čuvamo radna mjesta i pridonosimo boljitku gospodarstva u Hrvatskoj. To je glavno načelo i Tommy trgovina koje su pokrenule veliku akciju očuvanja radnih mjesta, ali i zdravijih prehrambenih navika svojih kupaca. Uvažavajući trenutačno stanje na tržištu i mjere koje se primjenjuju, Tommy poziva na suradnju domaće proizvođače koji žele plasirati svoje poljoprivredne proizvode u njegovu prodajnu mrežu.
- Želimo u ovim iznimnim okolnostima dati svoj doprinos opstanku poljoprivredne proizvodnje, posebno na malim i srednjim gospodarstvima. Kao odgovorna kompanija koja kontinuirano potiče razvoj gospodarstva i suradnju s domaćim poljoprivrednim proizvođačima, već sada izravno surađujemo s preko 200 hrvatskih proizvođača - naglašavaju u Tommyju. Koristi od toga imaju i kupci jer znaju da kupuju proizvode uzgojene na našim njivama. U trgovačkom lancu Tommy u ponudi su 100% hrvatski proizvodi kao što su krumpir, jabuka, kiseli kupus, blitva, salata kristalka, cvjetača, kelj, poriluk, cikla, mlada kapulica...
U ovom izazovnom vremenu, u Tommyju su se pobrinuli da sigurnost kupaca i zaposlenika bude na prvom mjestu. Svi prodavači su zaštićeni maskama i rukavicama, a pojačana je i higijena u poslovnicama. Tako je pojačano pranje i dezinfekcija površina koje se češće dodiruju. Također, kupcima su na raspolaganju sredstva za dezinfekciju ruku na samom ulazu u trgovine. Osim toga, postavljene su i zaštitne pregrade od pleksiglasa, a omugućeno je i bezkontaknto plaćanje do 250 kuna.