To je to što me zanima!

Tomislav Tomašević kupuje prve električne buseve za Zagreb: Uz punjenje će koštati 3 mil. eura

Nakon 20 godina širi se tramvajska mreža na Sarajevsku i Heinzelovu, obnavlja se postojeća tramvajska mreža, a u tijeku su i radovi na rekonstrukciji terminala Mihaljevac...
Vidi originalni članak

Grad Zagreb i ZET objavili su javnu nabavu za prve električne autobuse u Zagrebu.

- Uz prethodna testiranja električnih autobusa, ova kupnja električnih autobusa predstavlja važan korak u upoznavanju tehnologija i procesa potrebnih za cjelovitu dekarbonizaciju javnog prijevoza - rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević.

'SMRZNULI SMO SE' Ogorčeni putnici čekali ZET-ov autobus sat vremena: 'Kada je i stigao, pola ljudi nije moglo ući'

Predmet nabave su, kako kažu iz Grada, četiri električna autobusa i sustav za njihovo punjenje, procijenjene vrijednosti tri milijuna eura (bez PDV-a). Autobusi će prometovati po najvećim zagrebačkim rekreativnim zonama Sljeme i Jarun, na linijama 140 (Mihaljevac-Sljeme) i 113 (Ljubljanica-Jarun).

- Obzirom da je riječ o vozilima s nultom emisijom CO2, na ovaj način smanjujemo onečišćenje naših zelenih zona ŠRC Jarun i Sljemena u kojima svakodnevno uživaju brojni Zagrepčani - rekao je gradonačelnik Tomašević.

Nabavljaju klasične gradske autobuse, od kojih će dva biti niskopodna s troja vrata i kapacitetom od oko 70 putnika, a preostala dva poluniskopodna s dvoja vrata i kapaciteta od oko 60 putnika. Autobusi bi s jednim punjenjem trebali moći prijeći minimalno 300 kilometara, a sustav za njihovo punjenje ugradit će se u Autobusnom pogonu Podsused.

Nakon nabave ova četiri autobusa, u pripremi je nabava 70 autobusa na električnu energiju i vodik, čime će se znatno ubrzati proces dekarbonizacije ZET-ove flote vozila, javljaju iz Grada. 

IMAO SLUŠALICE Zagrepčane zgrozila snimka iz tramvaja: Mladić hoda po pruzi, zadnji tren se izmaknuo

Grad Zagreb je, kako tvrde, pokrenuo velike investicije u prometnu infrastrukturu i javni prijevoz. Nakon 20 godina širi se tramvajska mreža na Sarajevsku i Heinzelovu, obnavlja se postojeća tramvajska mreža, a u tijeku su i radovi na rekonstrukciji terminala Mihaljevac.

- Riječ je o stotinama milijuna eura novih investicija u zagrebačku prometnu infrastrukturu - zaključio je gradonačelnik. Podsjetio je i na nove tramvaje koji se od sljedeće godine očekuju na tračnicama Zagreba, a vrijede preko 200 milijuna eura.

Idi na 24sata

Komentari 14

  • nori 🖖 13.11.2024.

    A sebi električnu stolicu ?

  • Anunaki 13.11.2024.

    Budu vatrogasci imali posla

  • beiv 13.11.2024.

    Kupuje grad Zagreb a ne on!

Komentiraj...
Vidi sve komentare