Remote rad i vanjski, virtualni suradnici su do prije par godina u Hrvatskoj bili rijetkost i nešto strano, a danas polako ulaze u sve pore domaćeg poslovanja. Virtualnih asistenata je u Hrvatskoj iz godine u godinu sve više, a sada ih već ima toliko da je došlo vrijeme za prvu konferenciju o virtualnoj asistenciji u regiji.
Virtualni asistenti su ljudi, vanjski suradnici koji iz svog doma za druge obavljaju razne administrativne i operativne zadatke. Svoje poslovne usluge, a kroz njih i svoje znanje i vještine nude poduzetnicima i prezaposlenim ljudima i tako udaljeno rješavaju razne organizacijske probleme putem računala i interneta i u domaće poslovanje uvode budućnost rada (#futureofwork).
Konferencija pod nazivom ‘ko?VA! Virtualni asistent će se održati u Zagrebu, u prostoru HUB385, na adresi Petračićeva 6. Konferencija počinje u petak 21.10.2022. u 9:00 sati, a očekivano trajanje konferencije je do 16:00 sati istog dana. Organizator konferencije je Go2human Hub, koji spaja virtualne asistente s klijentima i pomaže im izgraditi dugoročne i kvalitetne poslovne odnose.
Prilika za rast i širenje horizonata
Konferencija je namijenjena postojećim i budućim virtualnim asistentima i svima koje zanima svijet virtualne asistencije, malim i velikim poduzetnicima. Virtualnim asistentima će ova konferencija biti prilika da se uživo povežu s kolegicama i kolegama, da poslušaju najbolje prakse iz svijeta virtualne asistencije i da nadograde i unaprijede svoje vještine i uslugu. S druge strane, poduzetnici će na ovoj konferenciji imati jedinstvenu priliku uživo upoznati i stisnuti ruku ljudima koje inače gledaju samo preko ekrana, a saznat će i kako im angažiranje virtualnog asistenta može pomoći u razvoju i optimizaciji njihovog poslovanja.
Moto konferencije je “Kolege i kolegice, ne konkurencija!”, a glavni ciljevi konferencije su povezivanje, učenje i promocija VA zanimanja.
Program konferencije Virtualni asistent
Program konferencije 'ko?VA! Virtualni Asistent sastoji se od 3 glavna dijela: VA Talks (virtualni asistenti za virtualne asistente), predavanja (stručni predavači iz područja prodaje, marketinga i komunikacija) i paneli (domaći i strani gosti).
VA Talks su kratka izlaganja virtualnih asistenata u kojima će oni podijeliti svoje znanje i iskustva iz prakse, a predavanja stručnih predavača će virtualnim asistentima pomoći da bolje vizualno komuniciraju u virtualnom svijetu, zatim da izgrade svoj osobni brand i probude “mrtve” klijente te da od svog rada pristojno zarade, a ne da volontiraju.
Osim virtualnih asistenta, na konferenciji će svoja predavanja održati i stručni predavači iz područja marketinga, komunikacija i prodaje.
Kroz dva panela na konferenciji dobit ćemo uvid i u drugu perspektivu i širu sliku virtualne asistencije.
Panel s klijentima naziva “Virtualni svijet iz kuta klijenta”pomoći će nam da bolje shvatimo što je klijentima važno u suradnji s virtualnim asistentima i kako su virtualni asistenti u praksi unaprijedili njihovo poslovanje.
Zadnji panel “Future of work and collaboration” održat će se na engleskom jeziku i ugostiti strane paneliste, vodeće ljude iz svijeta freelancinga i outsourcinga koji će nam približiti svjetske trendove i odgovoriti na pitanje koja je uloga virtualnih asistenata u budućnosti rada.
Osim predavanja i panela važan dio konferencije je i povezivanje i druženje za koje će biti dovoljno vremena u pauzama između predavanja, a posjetitelje konferencije očekuju i iznenađenja na licu mjesta.
Ulaznice
Ulaznice za cjelodnevni program konferencije se mogu nabaviti po simboličnoj cijeni od 145 kn putem sustava Entrio i sljedeće poveznice: https://www.entrio.hr/event/ko-va-konferencija-virtualni-asistent-11481
Broj mjesta u dvorani za posjetitelje konferencije je ograničen na maksimalno 130 ljudi stoga svoje ulaznice osigurajte na vrijeme dok ih još ima.
Više detalja o samoj konferenciji, uključujući biografije svih predavača, pronađite na službenim stranicama konferencije.