Javnost je skoro jednoglasna: predsjednička kampanja je dosadna, nemaštovita, lišena adrenalina, bez izrazitog favorita, prepuna plagijata, s kandidatima koji govore kao da će osvojiti poziciju čarobnjaka Merlina, a ne šefa države s vrlo ograničenim ovlastima. Ipak, u masi slijepaca jednooki je kralj. Netko mora pobijediti, a nečija kampanja je ipak najbolja. Je li to ona najiščekivanija, Bandićeva? Agropredsjednik s ralom i volovima, maratonac na počasnom krugu, čini se da je izgubio dah. Kampanja mu je bila najjača - dok nije započela. Kad je počela, prestala je. Nadan Vidošević, mršav, lijep i visok, s novim glasom Carusa, svakoga se dana bori s najezdom nećaka, šogorica i rodbine čiji poslovi i portfelji po novinama pune brojne stupce skanadaloznih kronika. Ivo Jospipović općenito se smatra najdosadnijim kandidatom, a od svih odgovora koje je dao, ostaju upamćeni samo oni o "neispisanim kadencama" kao životnom promašaju. Glazbeni spot privlači pažnju masa. Damir Kajin, koji s 500 000 kuna budžeta za kampanju ne bi mogao osvojiti ni vlast u Karojbi - da o Rovinju i ne govorimo - ide na teške riječi i strategiju šoka. Dragan Primorac počeo se uzdizati pa je navodno prestigao i Andriju Hebranga, čija je kampanja pala u drugi plan, kao i Vesna Pusić, od koje pamtimo samo narandže - malo za predsjednika. Vesna Škare Ožbolt živi je marketing - ali za extreme makeover. Koji je vaš favorit?