To je to što me zanima!

Tko je tu lud? 'Obračun je bio kriv, dajte ipak još 2000 kn...'

'Zamjensko rješenje' jednoj je zagrebačkoj firmi stiglo od Hrvatskih voda. Traže od njih da retroaktivno plate povećane račune iz 2018. za naknadu za vodu koje su već uredno platili! Traže da im plate još 2062 kn
Vidi originalni članak

Zaposlenica jedne zagrebačke tvrtke koja je htjela ostati anonimna, a čiji su podaci poznati redakciji, pokazala nam je 'Zamjensko rješenje' koje je dobila od Hrvatskih voda. Rješenjem su joj poslali da je dužna retroaktivno platiti povećanje naknade za vodu za mjesece ožujak, travanj, srpanj, listopad prošle godine te za siječanj i veljaču ove godine. Također, napisali su i pojašnjenje iz kojeg se dade zaključiti da su Hrvatske vode očito krivo do sad naplaćivale vodnu naknadu!

- Uslijed pogrešno primijenjenog tarifnog razreda u rješenju koje se zamjenjuje ovim rješenjem... koji propisuje da, ako se temeljna djelatnost vlasnika ili posjednika nekretnine razlikuje od namjene nekretnine, nekretnina se za potrebe obračuna razvrstava prema temeljnoj djelatnosti vlasnika, odnosno zakonskog posjednika – stoji u rješenju. Čini se kako su Hrvatske vode stavile našu sugovornicu možda u krivi tarifni razred, pa su retroaktivno poslali čitav niz računa za prošlu i ovu godinu, objedinili ih i dali rok da sve plati od sredine lipnja!

- Sve smo uredno plaćali i za to imamo dokaze. Cijeli dan zovem Hrvatske vode kako bi nam objasnili o čemu se zapravo radi i kako je moguće da nam vodnu naknadu sada naplaćuju retroaktivno! Pa to je posve nevjerojatno! Uredno plaćate režije i onda vam odjednom, godinu dana poslije, kažu da su sve krivo obračunavali i da morate platiti još dvije tisuće kuna! I što je najgore, nitko nam nije dao nikakav suvisli odgovor na pitanja o ovom zamjenskom rješenju. Pa gdje postoji nešto što se zove zamjensko rješenje kojim se izvlači još novaca iz džepa- govori nam ogorčeno zaposlenica tvrtke koja nam se obratila za pomoć nakon što je dobila Zamjensko rješenje Vodnogospodarskog odjela za gornju Savu koje je pod ingerencijom Hrvatskih voda. Nazvali smo ih i mi iz redakcije 24sata. Ali suvislog odgovora iz ove javne ustanove koja se financira novcem građana nema.

U spornom rješenju stoji kako se računi moraju platiti do 15. lipnja, da se protiv rješenja mogu žaliti, ali da se time ne odgađa obveza da moraju platiti račun. Dakle – prvo plati, a o žalbi 'o tom po tom'. 

Idi na 24sata

Komentari 34

  • EmilCandor 13.06.2019.

    Umirovljenici po istočnoj Slavoniji dobivaju račune za struju od preko 700 KN ratu. mada im je prosjek potrošnje 150 do 200 KN, ili uopće nisu boravili u kući. To će se refundirati završnim obračunima, do sada je bilo tako. Ali čemu sve to? Čemu bičem po sirotinji?

  • amun6 13.06.2019.

    1. ako je je sve odradila po ps zašt je anonimna. 2. žalbu je već mogla predati. 3. čini mi se da se gđa. sama zeznula, prijavivši djelatnost nižeg platnog razreda; čini se kako ju je zatekla neka inspekcija ili kontrola iz koje je utvrđeno kojom se zapravo djelatnošću bavi. Ne kužim kaj je u rješenju nejasno. osim što ne piše temeljem čega je izvršena izmjena.

  • ab ovo 12.06.2019.

    banda lopovska

Komentiraj...
Vidi sve komentare