To je to što me zanima!

Tko je kriv? Hrvatska u sezonu požara ulazi sa tek tri kanadera

Konferencija za novinare sazvana je s ciljem da se Uprava ZTC-a obrani od optužbi da su upravo oni krivi što Ratno zrakoplovstvo na raspolaganju nema 12 protupožarnih aviona
Vidi originalni članak

Hrvatska na početku protupožarne sezone ima samo šest protupožarnih aviona. Tri Air Tractora i tri kanadera, piše Jutarnji list.

Krivnja je na proizvođaču, tvrtki Viking koja je u jesen prošle godine izdala upozorenje za hitne popravke aviona, a onda je preporučila pogrešne načine popravka te su se izgubili mjeseci dok nije odobren način popravka, rekli su danas predstavnici Zrakoplovno-tehničkog centra, tvrtke zadužene za popravak protupožarnih aviona.

VATRENO ORUŽJE NIJE UZROK Kruljac: 'Moramo u Zagrebu još pregledati avion, ali oštetio se u polijetanju ili slijetanju'

S novinarima su danas razgovarali Zdravko Klanac, direktor ZTC-a, Roman Babić, direktor Servisa, Rudolf Španić, voditelj Službe kvalitete, i Miroslav Brebrić, voditelj inženjeringa PP zrakoplova. Ovo je prvi put u novijoj povijesti ZTC-a da je njegova uprava organizirala konferenciju za novinare.

Hrvatska nikada nije imala manje protupožarnih aviona na početku požarne sezone, a u javnosti se već neko vrijeme upozorava da trenutni broj aviona nije dovoljan za obranu jadranske obale od velikih požara te da je zbog nespremnosti protupožarne eskadrile ugrožena nacionalna sigurnost države.

SVI SU PREŽIVJELI Detalji pada Cessne na Braču: Ženu je počastio letom, srušili su se nakon samo 15 minuta...

Međutim, Babić je danas izjavio kako je šest aviona dovoljno za obranu od požara rekavši da je 'Jugoslavija imala dužu obalu, a manje aviona'. Ipak, nije znao odgovoriti na pitanje koliko je od tih šest jučer bilo spremno krenuti na požarišta, piše Jutarnji.

Konferencija za novinare sazvana je s ciljem da se Uprava ZTC-a obrani od optužbi da su upravo oni krivi što Ratno zrakoplovstvo na raspolaganju nema 12 protupožarnih aviona. Babić je objasnio da je u sklopu održavanja bilo potrebno obaviti velike 'C' preglede na četiri aviona te da je na istima otkriven velik broj teških oštećenja  za čiju je sanaciju utrošeno puno više radnih sati od predviđenih.

'OPASNOST JOŠ POSTOJI' Požarište u Sisku još uvijek pod nadzorom vatrogasaca

Uz sve to, u rujnu prošle godine od proizvođača aviona došla je obavijest o potrebi pregleda spoja krila i trupa. Oštećenja su utvrđena na svih šest Air Tractora.

Prema riječima Španića, kanader oznake 811, s kojeg se skidaju dijelovi, trebao bi biti osposobljen do 1. studenoga kada bi Ratno zrakoplovstvo trebalo na raspolaganju imati svih 12 aviona. Prema njegovim najavama, ovih bi dana HRZ trebao dobiti još dva aviona: jedan kanader i jedan Air Tractor.

DOKUMENT JE POTPISAN Grčka uskoro podnosi zahtjev za kupnju 20 borbenih aviona

Na pitanje hoće li radnici ZTC-a biti osposobljeni za održavanje i servisiranje budućeg hrvatskog borbenog aviona, Klanac i Babić su rekli kako prve tri godine uporabe servis obavlja proizvođač, a hoće li nakon toga preuzeti te poslove, nije stigao konkretni odgovor. Osim konstatacije da su za to zainteresirani.

Idi na 24sata

Komentari 37

  • SithLord_1 02.07.2022.

    Zrakoplovno-tehnički centar,Velika Gorica i onda kažu nije država centralizirana.Mislim da se ovi zrakoplovi 90% koriste na obali ali na servise moraju letiti u Purgeriju di je tu logika zamislite da svako auto iz Dalmacije ,Kvarnera ili Istre vozite u Zg na popravak ili servise koliko samo goriva tu ode ali mora se dati gore njima da zarade .I onda počne priča o porezima i prirezima.

  • crazy mind 02.07.2022.

    mozda su krivi rusi, a mozda masoni iako najvise tipujem na ljude gustere 🤦‍♂️

  • 02.07.2022.

    Možda opet torcida

Komentiraj...
Vidi sve komentare