To je to što me zanima!

Tko će sve odgovarati za nesreću nagiibnog vlaka?

Sudac na terenu je zaključio da je krivac za tragediju nagibnog vlaka najvjerojatnije tekućina kojom su radnici netom prije prskali prugu
Vidi originalni članak

Vrlo je teško u situaciji u kojoj su ljudi poginuli zbog nečije nestručnosti, nemara ili neznanja odrediti točnu liniju odgovornosti. Istražni sudac na terenu je zaključio da je krivac za tragediju nagibnog vlaka najvjerojatnije tekućina kojom su radnici netom prije prskali prugu. Kažu i da je to prvi put da su takvom tekućinom štitili pragove pruge u Hrvatskoj. Iz HŽ-a su na obavijesnim razgovorima bili Tihomir Grgec i Ivan Medak. Hoće li odgovarati radnici koji su uzeli sredstvo i odredili da ga se nanese. Jesu li odgovorni njihovi šefovi koji su im to naredili ili pak netko iz vrha tvrtke tko je odlučio da se na takav način i tim sredstvom prska tračnice? Kako istragom i primjerenom kaznom obuhvatiti baš sve odgovorne u postupku, i je li to moguće?

Idi na 24sata

Komentari 19

  • zika93 31.07.2009.

    tko če odgovarati za nesreću???hahaha....po dobrom starom običaju.....NITKO......to je u hrvatskoj postala svakodnevnica.....sve če se zataškat i bit če ko i prije....kao da se nije ništa dogodilo...

  • FreakyST 28.07.2009.

    Netko je bio u komentaru napisao da bi vlakovi do sada uvijek iskakali kada bi bila tekućina problem.Važno je reći da je ova tekućina prvi put korištena na pruzi jer se prije koristila neka talijanska.Ivan Medak,poznat po pismu barbi Luki, je očito kriv za to jer je dio novca od natječaja za tekućinu stavio u džep,tj.podijelio s uvoznikom. Negdje sam pročitao da u uputstvima nagibnih vlakova piše da se trebaju osovine pregledavati svakih 240 000km,dok ih HŽ pregledava svakih 60 000 km da se ne dogodi problem kao u Njemačkoj.Inače,naši vlakovi nisu 100% identični kao oni u Njemačkoj pa nemaju problema s osovinama! A vlak koji je nastradao prije par dana je prošao pregled 48h prije nesreće.Bitno je naglasiti da vlak nije krvi već je kriva tekućina po kojoj je vlak klizio kao po ledu! Kočnice nisu mogle zakočiti iako su kotači bili blokirani. Dakle:kočnice su savršeno funkcionirale,samo je vlak proklizao na toj nizbrdici. A ovaj vlak je savršen za pruge sa zavojima kao što je lička pruga.

  • Gatsby 27.07.2009.

    Neki novi Šlogar, stvarni krivac će biti promaknut na veću funkciju!

Komentiraj...
Vidi sve komentare