To je to što me zanima!

Taksisti traže zabranu Ubera: Ne treba im ništa osim vozačke

Taksisti tvrde da su nelojalna konkurencija. Iz Ubera su, pak, odgovorili kako žele lokalnom stanovništvu i turistima u Hrvatskoj ponuditi alternativnu opciju u području mobilnosti
Vidi originalni članak

Hrvatski taksisti su u petak na konferenciji za novinare poručili kako traže zabranu korištenja aplikacije Uber u Hrvatskoj. 

Milenko Begić, predsjednik Sekcije taksi prijevoznika, kazao je kako već duže vrijeme upozoravaju na nelojalnu konkurenciju te da je više od 2100 taksi obrtnika na marginama interesa nadležnih službi. Istaknuo je i koji su zakonom propisani uvjeti za obavljanje usluge autotaksi prijevoza - licenca za obavljanje takvog prijevoza, položen ispit, tijekom takvog prijevoza u vozilu mora biti uključen taksimetar, da bi korisnik mogao u svakom trenutku znati kolika je cijena vožnje, vozač mora imati položen ispit iz poznavanja osnovnih relevantnih podataka o području na kojem radi (kulturne, gospodarske, turističke i druge znamenitosti). 'Uberovci' ne moraju imati ništa osim vozačke dozvole. 


- Dobrodošli su svi koji legalno rade, ali Uber radi na crno. Tražimo od institucija da rade svoj posao. Uber je ponudio samo lopovluk uz pomoć kojega će varati državu - istaknuo je Jozo Kovačević, predsjednik Udruženja autotaksi prijevoznika Grada Zagreba.

Taksisti tvrde da je poslovanje Ubera netransparentno te traže da budu isti uvjeti za sve, a od napada na vozače Ubera se ograđuju.

Uber: Konkurencija podiže kvalitetu usluge

Iz Ubera su, pak, odgovorili kako žele lokalnom stanovništvu i turistima u Hrvatskoj ponuditi alternativnu opciju u području mobilnosti te smatraju "kako konkurencija podiže kvalitetu usluge i donosi sigurnost što bi trebalo poticati, a ne ometati". 

"Uber je inovativna usluga koja spaja korisnike s partnerima-vozačima - zajednicom koja je po svojoj strukturi drugačija od taksi službi. Baš svi naši partneri-vozači su neovisni poduzetnici s registriranim kompanijama ili obrtima te su obvezni plaćati poreze Republici Hrvatskoj na ukupnu cijenu svake izvršene vožnje", navode iz Ubera u odgovoru na upit Hine.

Također kažu i kako Uber unosi pozitivne promjene na tržištu mobilnosti, što je potvrdila i Agencija za tržišno natjecanje. Takvo mišljenje, također, dijele i druge agencije iz zemlja Europske unije, poput Španjolske, Danske, Finske, Italije, Francuske, Njemačke, Irske, Norveške i Velike Britanije, ističu iz Ubera.

Idi na 24sata

Komentari 255

  • darac24 07.10.2016.

    Stvar inače ide ovako. Uber naplačuje i lova ide u Nizozemsku, zatim je umanjenu za svoju proviziju ( tu se gubi trag 25 posto love) vračaju na račune suradnika. Suradnici imaju po 5,6 vozača od kojih niti jedan nije prijavljen( na jdo ne moraš biti prijavljen, možeš raditi u drugoj firmi) te nitko ne plača doprinose državi. U tom poslu ustvari jedino uber ima koristi jer je cijena vožnje neisplativa. Kada suradnici dođu do te matematike odlaze iz ubera, ali nove žrtve već čekaju. Bez korumpiranih novinara( koji hvale uber i blate tradicionalni taxi) i korumpiranih ministara jasno je da uber posluje mimo zakona. Inače je stvar jasna. Gospodo iz ubera, zašto ne zatražite taxi licence za svoje suradnike i radite bez brige

  • kozaribok 07.10.2016.

    Šah,mat

  • Bad card 07.10.2016.

    Pitanje je samo da li Uber plaća PDV i ostala davanja. Ako plaća OK.

Komentiraj...
Vidi sve komentare