To je to što me zanima!

Tajvanski avion vjerojatno je pao zbog kvara lijevog motora

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Uslijed prestanka rada lijevog motora avion je prilikom polijetanja naglo izgubio visinu zbog čega je pilot počeo tražiti neku alternativnu lokaciju za slijetanje
Vidi originalni članak

Otkazivanje lijevoga motora prilikom polijetanja najvjerojatniji je uzrok pada zrakoplova TransAsia Airwaysa u rijeku Keelung na sjeveru Tajvana. Mišljenje je to Dinka Vodanovića , najpoznatijeg hrvatskog istraživača zrakoplovnih nesreća koji smatra da je uslijed prestanka rada jednog motora avion naglo izgubio visinu zbog čega je pilot počeo tražiti alternativnu lokaciju za slijetanje.

- Zrakoplov se nalazio iznad gusto naseljenog područja i kada je pilot shvatio da će pasti, pokušao je sletjeti na rijeku kako bi umanjio štetu i broj žrtava. Nažalost, bio je na premaloj visini da bi to uspješno izveo - smatra Vodanović, dodajući da mu je rijeka bila preblizu i da bi možda i uspio sletjeti da mu se na nešto većoj udaljenosti našla nekakva livada ili druga površina pogodna za slijetanje.

- Ako prije polijetanja s piste na zrakoplovu otkaže motor, potrebno je smanjiti brzinu i stati . Ako motor prestane raditi na kraju piste onda nema izbora, mora se nastaviti i pokušati uzletjeti - objašnjava Vodanović.

Filip Brala

Rijeka je ublažila udarac

Pilot i kopilot TransAsia Airwaysa vjerojatno nisu imali vremena zaustaviti zrakoplov , a nakon što im je, prilikom udarca u ogradu mosta, otpalo krilo, vjerojatno se prije pada zrakoplopv donekle uspravio. Zbog toga su ljudi koji su sjedili u stražnjem dijelu dobili manji udarac te su neki od njih i preživjeli.

- Kvar motora prilikom polijetanja vrlo je opasna situacija . To je osjetljiv trenutak jer avionu tada treba puna snaga kako bi se ispravio i došao na propisanu visinu - zaključuje Vodanović.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Novim zrakoplovom upravljali iskusni piloti

U padu zrakoplova TransAsia Airwaysa u srijedu ujutro poginulo je najmanje 23 ljudi dok je 20 putnika pad preživjelo. Ozlijeđenih je 15 od čega najmanje devetero teško.

Na letu iz Taipeija za otok Kinman bilo je 53 putnika i pet članova posade, od čega troje pilota. Pilot koji je upravljao avionom ima je iza sebe skoro 5000 sati leta, dok je njegov kopilot imao oko 7000 sati.

Zrakoplov tipa ATR 72-600 bio je opremljen sa 70 sjedećih mjesta i svega godinu dana star.

Idi na 24sata

Komentari 44

  • less 04.02.2015.

    Pilot je ocigledno cilja u rijeku, a krilom je namjerno udario u most da bi smanjio brzinu sto je vise moguce.. ovaj manevar je za svaku pohvalu, al nazalost zrtava je moralo biti.. Rip

  • pješak 04.02.2015.

    Ovaj pametni Vodanović daje zaključke kao analitičar Davor Gjenero. Pametni Gjenero bi zaključio (a to bi zaključivanje trajalo sigurnih pola sata) da "sa prilično respektabilnom razinom pouzdanosti možemo zaključiti da je ovaj avion pao"!

  • TINA77_2 04.02.2015.

    Jadni ljudi!! RIP

Komentiraj...
Vidi sve komentare