To je to što me zanima!

Tajnim metodama obične ljude pretvaraju u hodajuće afere

Uskoro počinje nova sezona Big Brothera, a mi otkrivamo na koji način produkcija bira natjecatelje, manipulira njihovim umovima i, na kraju, kreira karakter pobjednika
Vidi originalni članak

Ako izuzmemo nekoliko sezona koje nisu završile očekivanom producentskom dobiti, pa su proglašene neuspješnima, Big Brother bila je jedna od najgledanijih emisija na prostoru Hrvatske, ali i bivše Jugoslavije.

Redatelj Mario Kovač, prvi story editor prvog hrvatskog Big Brothera 2004. godine, nakon tog je – kako i sam kaže, po mnogočemu korisnog iskustva, zajedno s etnologom Sandijem Blagonićem i Predragom Madžarevićem, objavio knjigu ‘Big Brother: 100 dana ispred ekrana’, u kojoj su analizirali psihologiju natjecatelja, ali i samih gledatelja, piše Express.

- Zanima me koliko se danas ljudi sjeća da je pobjednik tog prvog hrvatskog Big Brothera bio Saša iz Bjelovara i da je osvojio milijun kuna kojima je riješio neke životne potrebe? Ali i on i svi ostali, poput Svisca, Beckhama i ostalih natjecatelja, zapravo su danas na razini fusnote u televizijskoj povijesti. Prava pobjednica tog prvog realityja je Antonija Blaće koja je postala tv-voditeljica i dobila stalni posao. Svi ostali su se još neko vrijeme razvlačili po medijima, ali to je bio njihov maksimum. I sve ih je zapravo pokopalo upravo ono što ih je u show i dovelo, a to je njihova prosječnost - kaže Kovač.

Više čitajte OVDJE.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare