To je to što me zanima!

Svi odgovori su tu: Predstavili su priručnik za mlade vozače

Ovo je najkompletniji priručnik što će moći proučiti svi koji se odluče na polaganje vozačkog, a bez straha da neki odgovor neće naći u knjizi, rekli su autori priručnika
Vidi originalni članak

Nagledali smo se nesreća i naslušali u čemu mladi ljudi najviše griješe u vožnji i jednostavno se ideja nametnula sama od sebe. Odlučili smo svima koji se odluče na polaganje vozačkog ispita ponuditi malo drugačiji priručnik  iz prometnih propisa i sigurnosnih pravila, sa svim onim zamkama u koje upadaju i najiskusniji vozači, nažalost s onim neizbježnim što može uslijediti. Nije da se hvalimo, ali ovo je najkompletniji priručnik što će moći proučiti svi koji se odluče na polaganje vozačkog, a bez straha da neki odgovor neće naći u knjizi, rekli su nam u utorak autori priručnika, mr. sc. Tomo Kišić, psiholog i Dino Posavec, mag. ing. prometa, a sve pod pokroviteljstvom najstarije po stažu hrvatske privatne auto kuće AUTO – STOP iz Čakovca i njezinog utemeljitelja, Ivana Posavca, dipl. ing.

Sve to potvrdili su i recenzenti priručnika koji je doživio i više nego očekivani interes,  prof. dr. sc. Franko Rotim, prof. dr. sc. Zdravko Peran, Liljana Mikuš, mr.sc., Stanka Vuk Pintarić, mag. iur. i Ivan Posavec, dipl. ing.

Autori su, prvi u Hrvatskoj, naravno sve uskladili s direktivom EU, na što su izrazito ponosni.

- Kandidati za vozače i učenici prometnih škola bez problema će moći sve samostalno naučiti iz priručnika, a tome danas svi teže. U cijelosti je usklađen sa standardima prometnih Direktiva Europskog parlamenta i Vijeća o vozačkim dozvolama,  Zakonom o sigurnosti prometa na cestama objavljenim i pravilnicima donesenim na temelju toga zakona te inovacijama struke - rekli su autori.

- Novim slikovnim prikazima, fotografijama i skicama prometnih situacija iz svakodnevne prakse nastojali smo približiti prometne propise i sigurnosna pravila kako bi ih kandidati za vozače naučili s razumijevanjem te savjesno i odgovorno uvijek primjenjivali upravljajući vozilom. Pozitivno mišljenje je dala i Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih jer kreativno učenje je velika motivacija da čovjek za  upravljačem postane siguran  i kulturan vozač, ne samo na hrvatskim i europskim, već i na svjetskim cestama - zaključili su. 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • Mladen Kozic 17.06.2014.

    Ovako da vam velim jedno je teorija a jedno praksa kad neko dođe na ispit za polaganje vozačke dozvole sve se nabuba i tad ide na vožnju neko odmah prođe a neko tek peti ili šesti put tad se odlazi podići vozaćka kupi se auto i kad se izađe na cestu zaboravi se sve ono što se prije nabubalo samo da se prođe ispit to je prava istina da bi se smanjile nesreće i smrtnost trebaju se uvesti rigoriznije kazne a to znači ako si napravio saoračajnu nesreču i utoj nesreči je neko kriv taj koji je kriv treba dobiti minimalnu kaznu od 10 godina a ako je imao još i alkohola u sebi još 10 godina pa bi ja vidio ko se bi pridržavao onog što se naućio kad je polagao ispit

  • možda nekad 17.06.2014.

    Gospodine Kišiću možete vi svoj priručnik i pitanja Objesiti mačku o rep ako MUP i HAK to ne budu primjenjivali na ispitima.Kada sam naslov pročitao mislio sam da je HAK u pitanju a sada vidim da ste Vi i znam da od toga nema ništa osim vaše zarade kad jadnici povjeruju da je to to.Onoga trenutka kada MUP i HAK izdaju pitanja i odgovore koje ni do danas nisu izdali osim pitanja onda će to biti to.Od tisuću i nešto izdanih pitanja na par stotina ni oni ne znaju točan odgovor jer su prekomplicirana zato su izabrali negdje oko 700 pitanja koja se pojavljuju u testu ali nikada nisu obznanili koja su to.Idem malo na šalu zašto bi kandidat morao znati kolika je dužina svjetlosnog snopa kao da ga on štima kad ga upali ali to nosi određeni broj negativnih bodova.Republika Hrvatska godišnje izbaci 50 000 kandidata puta 147 kn nije mala svota samo u PPSP-u ali kad se uzme prosjek 3 onda je to 150 000 a isto tako kod UV zašto kandidat mora voziti 3 dopunska sat koja koštaju 450 kn a možda je bila nesmotrena pogreška koje je kandidat svjestan.Zato bi svi trebali apelirati na taj dio pravilnika ako je kandidat pao neka sam izabere hoće li ili neće voziti dopunske sate ali to je na vama narode da odlučite nekome treba i 30 sati a nekome ne treba zato taj dio treba ostaviti na odabiru kandidata a ne na MUPU i HAKU.

  • možda nekad 17.06.2014.

    Kada ste napravili toliko sr...a sa dosadašnjim odgovorima ovo je blago izvinjenje prema svima koji su na vašim glupim pitanjima a još glupljim odgovorima padali ispite i to skupo plaćali.Nadam se da je i tim glupostima kraj.Svako pitanje mora biti jasno a odgovori još jasniji,ovo što je do sada bilo bila je velika sramota za izdavače i za HAK koji je dozvolio takvo što.

Komentiraj...
Vidi sve komentare