Elegantnome muškarcu poput Vidoševića izvrsno pristaju satovi poput naših. Odmjereni su i nisu pretjerano ekstravagantni. Odabrali smo ga da ih reklamira jer je fotogeničan i odavno je spoznao važnost promocije domaćih brendova, rekao je Marko Bubalo, voditelj marketinga tvrtke Cubus iz Pleternice koja proizvodi satove. Od nedjelje se na internetskim stranicama njihove tvrtke i svojim službenim stranicama predsjednički kandidat Nadan Vidošević smiješi pokazujući na ruci darovani moderni četvrtasti sat s kožnim remenom vrijedan oko 2000 kuna.
- Predsjednički kandidati smiju reklamirati proizvode isključivo domaćih tvrtki. Problem bi nastao samo ako ne bi prijavili donacije koje od njih dobivaju - objasnili su u Državnom izbornom povjerenstvu. Vidoševićeva glasnogovornica rekla je kako tvrtka Cubus nije dala nikakve donacije za njegovu kampanju. Isto su potvrdili i u Cubusu. Politolog Anđelko Milardović sa zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti zamjerio je Nadanu Vidoševiću na tome što pretvara političku kampanju u cirkus.
MACAN: TO JE VIDOŠEVIĆU ODLIČAN POTEZ
Reklamiranjem hrvatskog brenda prešao je s riječi na djela i to mu je veliki plus. Govorio je kako će pomoći hrvatskom gospodarstvu, pa sada to i dokazuje, rekao je stručnjak za odnose s javnošću Krešimir Macan.