10.15 Plenković je nakon spajanja mosta dao izjavu za medije.
- Htio bih zahvaliti Ministarstvu prometa i kolegi Butkoviću. Ovo je dobra vijest za Omiš ali i cijelu Dalmaciju. Prema informacijama, vjerujemo da će obilaznica biti dovršena do jeseni. Ovaj dio koji je ključna prometnica, osobito tijekom ljetnih mjeseci, a ovo je još jedan doprinos investicijama u cestovnom prometu - rekao je premijer Plenković.
- Napravili smo velike iskorake - rekao je premijer.
- Što se tiče cijele dionice od Solina do Omiša ja ne bih u ovom trenutku rekao neki datum. Ideja je Vlade da to ide što dalje - dodao je.
- Vlada je odlučila investirati sredstva, znamo kakva je situacija, ovaj projekt je prekrasan, sada s ovim mostom Omiš je dobio jednu dodanu vrijednost. Ono što čujem je da su ljudi zadovoljni - rekao je Plenković.
10:08 Most iznad Omiša je spojen. Plenković sa suradnicima prošetao preko mosta.
10.00 Počeo je program u Omišu
PRATITE UŽIVO:
9.55 Sve je spremno za spajanje zadnjih centimetara mosta Cetina, varioci čekaju dolazak Plenkovića. Novinari su prošetali po mostu odakle se pruža predivan pogled na kanjon Cetine i sami Omiš.
Most Cetina spojit će se u četvrtak, nakon čega slijedi nastavak radova vrijednih 23.16 milijuna eura. U svečanosti spajanja mosta sudjelovat će i premijer Andrej Plenković, a potom će obići radove na II. fazi izgradnje luke Omiš. Uz predsjednika Vlade na svečanost dolazi potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Most je duljine 224.45 metara i izvodi se u sklopu projekta izgradnje obilaznice Omiša. Nadsvođuje Cetinu čeličnim lukom čiji su krajevi učvršćeni u tunelima s obje strane mosta, pa je njegova duljina veća od vidljive konstrukcije. Most bi trebao doprinijeti prometnom rasterećenje gradske jezgre Omiša i smanjenju gužvi. Prvi dio dionice Spojna cesta Dugi Rat (DC8) - čvor Dugi Rat - čvor Omiš dug je 2800 metara, u što je uključen i spoj na Jadransku magistralu, a izrada glavnih projekata je u tijeku.
Tijekom ove godine planira se ishođenje građevinske dozvole, a u planu nabave za 2023. planirano je pokretanje postupka javne nabave za izgradnju i nadzor. Drugi dio dionice je od Dugog Rata prema mostu Cetina. Most je treći dio dionice, a nakon spajanja mosta slijede radovi na odvodnji u tunelima, asfaltiranje i postavljanje burobrana. Četvrti dio također je već u izgradnji, riječ je o dionici dugoj tek nešto manje od tri kilometra, odnosno o spoju ceste na državnu cestu DC8.
Ugovorni rok završetka svih građevinskih radova je 30. lipnja ove godine, a u Hrvatskim cestama očekuju da će dionica biti u prometu najesen ove godine.