Tko su predvodnici održivog poslovanja na domaćem terenu; koje su to poslovne prakse koje nas mogu inspirirati i na koje se načine održivost u poslovanju može manifestirati? Predstavljamo hrvatske tvrtke i kompanije s uspješnom održivom poslovnom praksom te se dotičemo održivosti u najširem smislu - od kreiranja vlastitog kadra, optimizacije proizvodnih procesa do održivih ESG praksi na prvoj konferenciji Startover - Budućnost rada: pogled u sutra. Konferenciju organiziraju 24sata, 8. studenog u WESPA Business & Loungeu u Zagrebu (Green Gold).
Očekuju vas zanimljivi paneli, stručna izlaganja i inovativne ideje te primjeri uspješnih poslovnih praksi na temu budućnosti rada i održivog radnog mjesta, a više saznajte na službenoj stranici.
Na panelu "Održive poslovne prakse u Hrvatskoj" govorit će Vlatka Kamenić Jagodić, Direktorica marketinga i korporativnih komunikacija tvrtke KONČAR, Mirna Horvat, Co-founder & COO tvrtke Leapwise te Vasja Čretnik, direktor Termi Tuhelj. Panel će moderirati Petar Štefanić, freelance komunikator iz tvrtke Word.
Osim već spomenutog, na panelu će se govoriti i o načinima na koje održive poslovne prakse u tvrtkama mogu doprinijeti privlačenju, ali i zadržavanju kvalitetnog kadra, a kako to funkcionira u KONČARU i koje održive prakse provode, ispričala nam je Vlatka Kamenić Jagodić.
- KONČAR je zelenu tranziciju provodio i prije nego li je ona postala europski trend. Godinama razvijamo proizvode i ugrađujemo one segmente i rješenja u kojima možemo osigurati najveću dodanu vrijednost, s fokusom na energiju vjetra, sunca i vode.
Međutim, osim razvoja i usavršavanja zelenih proizvoda, KONČAR održivu praksu provodi i na razini društvenog segmenta.
- KONČAR njeguje intenzivnu suradnju realnog i obrazovnog sektora, s akademskom zajednicom se razvijamo i nadopunjujemo već 7 desetljeća. Naši stručnjaci predaju na fakultetima, osiguravamo profesorima strukovnih škola dolazak u naše pogone i laboratorije kako bi se susreli s tehnologijama s kojima će njihovi učenici jednog dana raditi - objašnjava Kamenić Jagodić.
- Suorganiziramo kolegije na tehničkim fakultetima u skladu s tržišnim trendovima i očekivanjima, zapošljavamo visok postotak visokoobrazovanih te imamo zaposlenih više od pedeset doktora znanosti čiji doktorati sadrže istaknuta znanstvena dostignuća iz područja tehničkih znanosti s primjenom u industriji - ističe Kamenić Jagodić te dodaje kako su u svim navedenim aktivnostima smanjili potrebu za uvozom radne snage, a našoj djeci time šalju jasnu poruku – u Hrvatskoj postoje visokotehnološke tvrtke koje kontinuirano ulažu ozbiljan novac u istraživanje i razvoj te da ne moraju za takvom vrstom posla ići van granica Hrvatske.
Mirna Horvat, Co-founder & COO tvrtke Leapwise, kaže kako se njihovo poslovanje i održivost može sažeti u slogan - building people and software.
- Obzirom na naš core business, održivo poslovanje započinje selekcijskim procesom, jer je osim kompetencija, jako bitan i kulturološki fit pojedinaca. Mi smo usmjereni na zapošljavanje ljudi koji imaju visoku želju za samorealizacijom, a njihov interes te daljnji razvoj održavamo individualiziranim razvojnim planom i prilagođenim edukacijama, prema potrebama zaposlenika i radnog mjesta.
Držimo se principa rada koji doprinose kontroliranom rastu poslovanja jer, na taj način, stvaramo i uvjete za dugoročno i konstantno ulaganje u ljude, plansko i strukturirano zapošljavanje, transparentnu komunikaciju, kao i stabilno radno mjesto bez nepredvidivih odluka vodstva ili nerješivih poslovnih izazova. Našem timu omogućavamo svjetski prepoznate edukacije i certifikate, ugodnu i dinamičnu radnu atmosferu, a našim klijentima profesionalnu i agilnu uslugu. Pritom, ne zaboravljamo gledati dalje od same industrije u kojoj se nalazimo, pa se uvijek trudimo i ulagati u širu zajednicu - istaknula je Mirna Horvat.
Vasja Čretnik, direktor Terma Tuhelj, kaže kako je su briga za okolinu, zaposlenike, lokalnu zajednicu, društveno odgovorno poslovanje i ostali segmenti održivog razvoja, postali neophodan dio svakog poslovanja.
Na konferenciji Startover, u organizaciji 24sata, 8. studenog možete poslušati panele "Koliko je posao iz snova održiva ideja", "Kvaliete lidera za budućnost poslovanja" te "Je li AI novi idealni zaposlenik, pouzdani kolega ili tek mrska konkurencija".
Organizator konferencije su 24sata, a partneri su ENNA, HGK, Philip Morris, INA, Erste, HSM, Fina, HEP, Telemach, KONČAR, posao.hr, Leapwise i Terme Tuhelj.