To je to što me zanima!

Sustav u kvaru: Ne koristite ZET-ove vrijednosne karte

U tijeku su popravci zbog greške u sustavu elektroničke naplate prijevoza. Sustav povremeno neće raditi. ZET se ispričava putnicima zbog tehničkih poteškoća...
Vidi originalni članak

ZET je upozorio putnike da zbog greške u sustavu elektroničke naplate prijevoza ne koriste danas vrijednosne karte. U tijeku su popravci, ali tijekom dana sustav će povremeno biti van funkcije.

ZET se ispričava korisnicima zbog 'tehničkih poteškoća nastalih implementacijom programskih nadogradnji'. Izvijestili su proizvođača o problemu. 

Zamolili su putnike za razumijevanje i dodali kako će čim budu znali objaviti kako putnici, kojima je eventualno realizirana pogrešna transakcija, mogu izvršiti korekciju stanja na kartici.

Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom, mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.

Operateru Kontakt centra korisnik treba dati broj vrijednosne kartice, ime i prezime te broj tekućeg računa. Odmah nakon provjere prometa po kartici i utvrđivanja eventualne prekomjerne naplate, ZET će izvršiti povrat sredstava koja su pogreškom sustava umanjena, izvijestili su.

Cijene karte javnog prijevoza od 1. listopada - 10 kuna

Čekali satima u redu da bi kupili kartu, intervenirala i policija

Nekoliko naših čitatelja javilo nam se u utorak ujutro žaleći se na velike gužve pred ZET-ovim šalterima za prodaju karata. Ništa bolje nije bilo ni prethodni dan.

- Na ZET-ov šalter na Črnomercu došla sam u ponedjeljak u 16.15 sati. Red je već bio duži. Radio je samo jedan šalter. Čekala sam do 19 sati kada se šalter zatvorio, ali kartu nisam dobila. Red se jedva pomaknuo - rekla nam je čitateljica Tina koja je u ponedjeljak u Zagrebu željela kupiti mjesečnu kartu za gradski prijevoz.

Dodaje kako je red bio dugačak od kućice do susjednog kafića, što je 20-ak metara, a kartu nije kupilo najmanje 40 ljudi.

- Jedan čovjek se posvađao s prodavačicom i ona je pozvala policiju. Rekla im je da je napadnuta. Da je stvarno bio u pitanju napad na djelatnicu na šalteru vjerujem da bi netko od prisutnih reagirao ili da bi se barem čula nekakva vika. Međutim, nitko zapravo nije imao pojma o čemu se radi dok nije došla policija i dok nam to nije rekao jedan od vozača - opisuje Tina.

Iz ZET-a su potvrdili napad na prodavačicu, no ističu kako fizičkog sukoba nije bilo već se spomenuti muškarac posvađao s prodavačicom obzirom da nije imao potrebnu dokumentaciju.

Zaključuje kako se nakon zatvaranja šaltera nitko od ljudi koji su se smrzavali tri sata da mogu ZET-om na posao ili u školu, nije maknuo s mjesta. Svi su nastavili tamo stajati čak i nakon 19.20 sati. Slično nam je kazala još jedna čitateljica koja je željela ostati anonimna.

Idi na 24sata

Komentari 82

  • Nboy 01.10.2013.

    Svi pljuvaju po zetu a pita li se ITKO koji je pravi razlog,tko stoji iza svega,vjerovatno vam još uvijek nije poznato da oni samo rade ono i sa onim što im grad uvali!Iskreno žao mi je tih ljudi koji rade na šalterima i trpe našu nervozu i traljav sustav koji je navodno nabavljen u Rumunjskoj ili Bugarskoj i uvaljen za "pravu siću" nama a i na našu žalost što to moramo trpjeti,jer ipak smo mi stoka "sitnog zuba" a "Krupna stoka" se voza u vozilima sa osobnim vozačem i zato bleeejiteee do mile volje,i zapamtite,neećee vam bit boljeeee

  • kondor1980 01.10.2013.

    Bi im ja čekao, da nebi! Ja se vozim besplatno !

  • random55 01.10.2013.

    što se oni imaju ispričavati? da imam vrijednosnu, ne bi mi na pamet palo kupovat obične. ako njima sustav ne radi, neću moći provući vrijednosnu dakle besplatna vožnja :) sad još da im idem i karte kupovat radi njihovih nesposobnih ljudi koji rade te nadogradnje, ma da ne bi

Komentiraj...
Vidi sve komentare