ZET je upozorio putnike da zbog greške u sustavu elektroničke naplate prijevoza ne koriste danas vrijednosne karte. U tijeku su popravci, ali tijekom dana sustav će povremeno biti van funkcije.
ZET se ispričava korisnicima zbog 'tehničkih poteškoća nastalih implementacijom programskih nadogradnji'. Izvijestili su proizvođača o problemu.
Zamolili su putnike za razumijevanje i dodali kako će čim budu znali objaviti kako putnici, kojima je eventualno realizirana pogrešna transakcija, mogu izvršiti korekciju stanja na kartici.
Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom, mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.
Operateru Kontakt centra korisnik treba dati broj vrijednosne kartice, ime i prezime te broj tekućeg računa. Odmah nakon provjere prometa po kartici i utvrđivanja eventualne prekomjerne naplate, ZET će izvršiti povrat sredstava koja su pogreškom sustava umanjena, izvijestili su.
Cijene karte javnog prijevoza od 1. listopada - 10 kuna
Čekali satima u redu da bi kupili kartu, intervenirala i policija
Nekoliko naših čitatelja javilo nam se u utorak ujutro žaleći se na velike gužve pred ZET-ovim šalterima za prodaju karata. Ništa bolje nije bilo ni prethodni dan.
- Na ZET-ov šalter na Črnomercu došla sam u ponedjeljak u 16.15 sati. Red je već bio duži. Radio je samo jedan šalter. Čekala sam do 19 sati kada se šalter zatvorio, ali kartu nisam dobila. Red se jedva pomaknuo - rekla nam je čitateljica Tina koja je u ponedjeljak u Zagrebu željela kupiti mjesečnu kartu za gradski prijevoz.
Dodaje kako je red bio dugačak od kućice do susjednog kafića, što je 20-ak metara, a kartu nije kupilo najmanje 40 ljudi.
- Jedan čovjek se posvađao s prodavačicom i ona je pozvala policiju. Rekla im je da je napadnuta. Da je stvarno bio u pitanju napad na djelatnicu na šalteru vjerujem da bi netko od prisutnih reagirao ili da bi se barem čula nekakva vika. Međutim, nitko zapravo nije imao pojma o čemu se radi dok nije došla policija i dok nam to nije rekao jedan od vozača - opisuje Tina.
Iz ZET-a su potvrdili napad na prodavačicu, no ističu kako fizičkog sukoba nije bilo već se spomenuti muškarac posvađao s prodavačicom obzirom da nije imao potrebnu dokumentaciju.
Zaključuje kako se nakon zatvaranja šaltera nitko od ljudi koji su se smrzavali tri sata da mogu ZET-om na posao ili u školu, nije maknuo s mjesta. Svi su nastavili tamo stajati čak i nakon 19.20 sati. Slično nam je kazala još jedna čitateljica koja je željela ostati anonimna.