To je to što me zanima!

Studenac se udružio s Infobipom kako bi ubrzao rast: Ciljamo biti u top tri trgovca po prihodima

Strateško partnerstvo s prvim hrvatskim jednorogom Infobipom unaprijedit će iskustvo kupaca zahvaljujući korištenju popularnih platformi poput WhatsAppa za komunikaciju sa Studencem, kažu u toj tvrtki
Vidi originalni članak

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, pokrenuo je partnerstvo s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip kako bi osmislili i implementirali inovativna rješenja za komunikaciju s kupcima koja će pridonijeti povećanju lojalnosti i ubrzati rast tog proximity lanca.

Strateško partnerstvo s prvim hrvatskim jednorogom unaprijedit će iskustvo kupaca zahvaljujući korištenju popularnih platformi poput WhatsAppa za komunikaciju sa Studencem. Nudeći nove načine povezivanja s brendom, kao što je informacija o lokaciji najbliže trgovine, novi će kanal komunikacije pomoći Studencu u pružanju još boljeg iskustva kupovine i odgovaranju na rastuća očekivanja kupaca za bržom i lakšom interakcijom, kažu u Studencu.

Infobip će zauzvrat dobiti uvid u potrebe lanaca s proximity formatom, pomažući mu u razvoju proizvoda i usluga za druga tržišta.

- Iznimno nam je drago jer udružujemo snage s Infobipom kako bismo i na ovaj način nastavili poboljšavati zadovoljstvo kupaca i to na projektu koji je prvi takve vrste u Hrvatskoj - rekao je predsjednik Uprave Studenca Michał Seńczuk.

- Veliki trud našeg tima već nas je doveo do vodeće pozicije u domaćem maloprodajnom sektoru po broju trgovina, ali još nismo gotovi. Nastavit ćemo rasti zahvaljujući ovakvim inicijativama koje se zasnivaju na digitalnim tehnologijama, ciljajući na tržišni udio veći od 10 % i položaj među tri najveća hrvatska trgovca po prihodima u sljedeće tri godine - kaže.

Otkako ga je prije pet godina kupio Enterprise Investors, jedan od najvećih private equity fondova u srednjoj i istočnoj Europi, Studenac je uložio više od 250 milijuna eura u širenje svoje mreže, organski i kroz akvizicije. Tvrtka danas ima oko 1100 trgovina, a ove godine planira otvoriti trgovine na 120 novih lokacija. Povećat će tempo organskog širenja i akvizicija u nadolazećim godinama, dosežući više od 2000 trgovina 2025. godine, poručuju iz Studenca.

 

- Partnerstvo sa Studencem još je jedan korak prema našoj viziji stvaranja centra za inovacije u maloprodaji gdje s partnerima razvijamo napredna rješenja za razgovore s krajnjim korisnicima. Sretni smo što se približavamo našem cilju zajedno s lokalnim partnerima i vodećim brendovima u industriji. Budućnost je konverzacijska, a stavljanje kupaca u središte iskustva, hiper-personalizacija, automatizacija i dostupnost pokazali su se ključnim i u ovoj industriji - poručio je Ivan Ostojić, član Uprave Infobipa za razvoj poslovanja.

Osim na hrvatskom, interaktivna usluga bit će dostupna i na engleskom jeziku, što će olakšati povezivanje Studenca s milijunima turista koji svake godine posjećuju Hrvatsku.

Studenac digitalnu transformaciju vidi kao još jedan stup rasta, zbog čega je prošle godine osnovao svoj centar izvrsnosti Studenac Digital. Taj odjel predvodi inicijative za inovacije, koristeći tehnologije kao što je napredna analitika kako bi odgovorili na potrebe kupaca i učinili cjelokupno poslovanje još agilnijim i učinkovitijim.

- Krajnji cilj svih naših digitalnih inicijativa jest podržati Studenac da ostane blizak kupcima i poboljša njihovo iskustvo s našom kompanijom - istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.

 

- Potrošači traže glatku, brzu i angažiranu interakciju s trgovcima. Ponosni smo što gradimo potpuno novo rješenje koje će odgovoriti upravo na tu potrebu. Radimo na 15 projekata koji se zasnivaju na inovacijama, automatizaciji i analizi podataka kako bi unaprijedili poslovanje Studenca i nastavili ostvarivati našu misiju da budemo ‘I sitni i bitni’ za kupce diljem Hrvatske - pojasnila je dodatno Nina Mimica.

Studenac je iz lokalne dalmatinske obiteljske tvrtke izrastao u nacionalnog lidera u proximity formatu, nudeći konkurentsku prednost 'vrijednost za vrijeme' fokusirajući se na razumijevanje i zadovoljavanje potreba kupaca, zaključuju iz Studenca.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare