To je to što me zanima!

Stručnjak o prometnoj nesreći u kojoj je poginula djevojka(17): 'Mladi na cestama voze prebrzo'

Ističe kako je problem što su mladi puno prebrzi i previše samouvjereni u svoje vozačke sposobnosti te da je mlade ljude potrebno educirati, u što bi trebale biti uključene sve institucije, a ponajprije obitelj
Vidi originalni članak

Krunoslav Ormuž, stalni sudski vještak za promet, komentirao je prometnu nesreću u kojoj je jučer na zagrebačkoj Aleji grada Bologne poginula sedamnaestogodišnja djevojka.

Rekao je kako je Aleja Bologne prometnica koja povezuje centar grada i zapadni ulaz u grad i da su ondje dozvoljene trenutačno neke veće brzine koje se vrlo često krše i prekoračuju, ali ona ni na koji način svojim konstruktivnim rješenjem ne može biti uzrok ove nesreće.

CIJELI KRAJ ZAVIJEN U CRNO Detalji nesreće u Dubrovniku: Poginuo je mladi Slavonac (19)

- U svakom slučaju, moramo naći načina da smanjimo prosječnu brzinu kretanja automobila, naročito u noćnim ili večernjim satima kada je očito ta brzina uzrokovala, između ostalog i ovu nesreću - kaže Ormuž za HRT.

Ističe kako je problem što su mladi puno prebrzi i previše samouvjereni u svoje vozačke sposobnosti te da je mlade ljude potrebno educirati, u što bi trebale biti uključene sve institucije, a ponajprije obitelj.

- Dakle moramo imati na umu da smo po zakonu o sigurnosti prometa svi mi sudionici u prometu i da se taj zakon odnosi na najviše stanovnika Republike Hrvatske, a i na sve naše goste koje sada imamo. Mislim da sama edukacija koja se provodi kroz autoškole, koja obuhvaća 30 plus 35 sati, što teoretske, što praktične nastave, ni na koji način nije dovoljno. Po nekim našim teorijama, da bi vozač postao prosječan vozač, on bi trebao prijeći barem 30.000 km automobilom, a to naime u nekim hrvatskim uvjetima govori da bi se trebali voziti tri ili četiri godine - zaključio je Ormuž.

Idi na 24sata

Komentari 14

  • TVP 29.07.2024.

    Bez konkretnih i drastičnih kazni ništa se neće promijeniti. Od silnih priča, edukacija i analiza nažalost nema koristi što se jasno vidi.

  • daredevil bat 29.07.2024.

    Kontrole i samo kontrole. Radari, kamere, policajci na cesti. Pa kazne, po potrebi i zatvor za obijesnu vožnju. Posebno velike kazne za mlade vozače do 27 godina. Pa neka starci plaćaju za neodgoj svoje djece. Kazna mora biti izvjesna bez obzira čiji je, a ne da rođo ima rođu pa sve prođe s olakotnim okolnostima ili ode u zastaru. Nema te odgojne mjere ili edukacije koja je bolja od one kada se nekome uđe u lisnicu.

  • Kako to Kako to?? 29.07.2024.

    Da ima policije na cesti barem petkom i subotom a ne da spavaju negdje toga bi bilo manje

Komentiraj...
Vidi sve komentare