To je to što me zanima!

Stižu promjene! Od sutra novo vrijeme naplate parkiranja...

Većina informativnih ploča s novim pravilima već je postavljena, a građani se pozivaju na pažljivo praćenje obavijesti kako bi izbjegli neugodne kazne
Vidi originalni članak

Odlukom Gradske skupštine od utorka se u Zagrebu uvode značajne promjene u režimu naplate parkiranja, posebno u središtu grada. Prema odluci u crvenim zonama parkiranje će se naplaćivati parking do ponoći, uključujući nedjelje i blagdane.

Većina informativnih ploča s novim pravilima već je postavljena, a građani se pozivaju na pažljivo praćenje obavijesti kako bi izbjegli neugodne kazne.

Do produljenja naplate parkiranja došlo je na prijedlog stanovnika centra grada tijekom javnog savjetovanja, kako bi im se omogućilo lakše parkiranje.

Zagreb već dugo ima neodrživu situaciju sa 13.776 izdanih povlaštenih parkirališnih karata (PPK) za prvu zonu, u kojoj ima samo 8.035 raspoloživih parkirnih mjesta. To znači da je bilo izdano preko 5.000 parkirališnih karata više nego što je bilo stvarnih mjesta na ulicama Donjeg i Gornjeg Grada.

Grad je prošli mjesec uveo blokovsko parkiranje te povlaštene parkirališne karte više ne vrijede za cijele postojeće parkirališne zone, već za blok unutar zone, dok se cijene parkiranja nisu mijenjale.

NEVJEROJATNO SRAMOTNO Zagrepčanka: Ja sam 100 postotni invalid, a ovaj se parkira preko dva mjesta!

Terase ugostiteljskih objekata ograničene su na maksimalno tri parkirna mjesta, a cijena izjednačena s cijenom rezerviranog parkirnog mjesta.

Odlukom Gradske skupštine provodi se i revizija rezerviranih parkirnih mjesta za ustanove, udruge, tvrtke i druge subjekte.

OD SREDINE STUDENOG Izlasala skupština: U Zagrebu naplata parkinga i nedjeljom

Ova odluka donosi usklađivanje parkirnih pravila s praksama drugih europskih metropola, ali i izaziva nezadovoljstvo kod vozača zbog dodatnog financijskog opterećenja.

Idi na 24sata

Komentari 13

  • liliZG2.0 18.11.2024.

    javni prijevoz nam je jadan , kako gradski tako i prigradski... ne znam zašto se više ne aktiviraju prigradski vlakovi za doći u grad, što mislim time- mislim da ih pojačaju i da voze kak treba , ... možda bi ljudi koji idu na posao ostavljali automobile na svojim kolodvorima i manje ulazili u grad automobilima, .. isto tako , vlada totalna nepovezanost istoka i zapada,... dok mi je sin radio na žitnjaku , trebao bi promjeniti tri prijevozna sredstva i to ne putujući u ravnoj liniji već okolo naokolo , totalno idio_ski smišljene rute... .to što sjede u autima jedan do dva čovjeka je relativno, ako mama i tata istovare dijete u vrtić ili školu i onda jedan od njih istovari drugoga na njegovom poslu , naravno da na kraju ostane sam u automobilu i to. suma sumarum,... previše stanovnika , previše automobila , prometna infrastruktura iz 1958 godine i kraj priče.

  • liliZG2.0 18.11.2024.

    vidim da niste napisali i da su povlaštene karte izgubili vlasnici nekretnine koji ne stanuju u toj nekretnini,...potpuno podržavam. samo stanari imaju pravo na povlaštenu kartu.... ...tu su eliminirali barem 50% povlaštenih karata. ja se slažem, treba i poboljšati javni prijevoz , povezati neke dijelova kao npr. direktna linija od jankomira do žitnjaka , da taj bus vozi po trasi ljubljanska-zagrebačka-slavonska , možda bi ljudi i koristili to čudo zvano javni prijevoz. puno pametnija organizacija bi bila učinkovitija.

  • DB killer 18.11.2024.

    Najnesposobniji covjek u povijesti covjecansta... koj k rade oni stupici u strogom centru? Radi jednog biciklista kak prodje ??????

Komentiraj...
Vidi sve komentare