Narančasta nije izabrana slučajno. Vjerojatno je to sugestija stručnjaka za marketing educiranog na Zapadu. U SAD-u je provedeno istraživanje o tome koja boja omota proizvoda najviše podsvjesno privlači kupce u trgovačkim centrima. Pokazalo se da je to upravo narančasta, objasnio je naš poznati alternativac Drago Plečko.
Novi potpredsjednik Vlade i ministar gospodarstva Radimir Čačić sretnu kravatu nosio je u pobjedničkoj izbornoj noći, na prisezanju u Saboru i na imenovanju novih članova Vlade. Narančasta je na poseban način snažna i djeluje tako da je nitko ne može zaboraviti.
Dovoljan je i maleni detalj odjeće u toj boji da pozitivno djeluje na tugu i potištenost, da energiju i hrabrost, ojača samopouzdanje kod ljudi kojima manjka. Izabiru je oni koji se bore s depresijom i problemima. Također, to je boja kreativnosti, utječe na posao, karijeru, pravdu, uspjeh i ambiciju, na odnose s ljudima te donosi sreću u novim počecima. S obzirom na to da previše narančaste djeluje loše na živce, uvijek ju je dobro kombinirati s plavom ili zelenom, što je Čačić i učinio izabravši onu s plavim prugama. To je boja druge ili seksualne čakre koja puni seksualne organe energijom.
Plečko objašnjava da ta boja djeluje i na duhovni dio čovjeka, pa su odore svetih ljudi i monaha u mnogim religijama svijeta, kao što su tajlandski, burmanski, cejlonski i zen budizam i hinduizam, narančasti. A uz određene odjevne kombinacije vezana je i bivša premijerka Jadranka Kosor. Naime, u izbornoj noći i u četvrtak na konstituirajućoj sjednici nosila je isti, crni kostim s decentnim nakitom. U četvrtak je kombinaciji dodala broš.
Sanader je volio kravatu plave boje
Sretnu kravatu nosio je i bivši premijer Ivo Sanader. Njegova dominantna boja bila je tamno plava. Kravatu je nosio u svim važnijim političkim prigodama, bilo kao predsjednik Vlade ili šef HDZ-a. Drugi Sanaderov modni detalj bili su satovi, koji su bili skupocjeni.