To je to što me zanima!

'Sreća da se Pelješki most radio prije krize jer bi danas koštao vjerojatno preko 5 milijardi kn'

Kriza je došla 2009., tada Hrvatska nije mogla graditi jer smo imali drugih problema. Ulaskom u EU se otvorila mogućnost, tu priliku smo iskoristili. Došli smo do kraja, kaže ministar
Vidi originalni članak

Generacijama se čekao Pelješki most, generacije će od njega imati koristi. U Novom Vinodolskom o Pelješkom mostu RTL-ov reporter Ilija Radić razgovarao je s ministrom prometa Olegom Butkovićem.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Butković je ranije kazao da su ga frustrirala kašnjenja, žalbe i blokade te da se o tome može napisati knjiga. Na pitanje je li počeo pisati memoare, Butković je kazao da nije, ali da bi ih možda trebao pisati.

DAN OTVORENJA Dugoočekivani most napokon otvoren, poznato i ime: Pratite emisiju uživo u utorak od 19 sati

"Bilo je puno toga, puno izazova kod gradnje Pelješkog mosta. Posljednjih 6 godina su sve ključne odluke donijete, od financiranja do natječaja koji su išli u nekoliko faza. Žalbeni postupci frustriraju. Najviše su me frustrirale žalbe pojedinih tvrtki koje su bile besmislene, to je zakon o javnoj nabavi dopustio. Krenuli smo u izmjene zakona pa ćemo zlouporabe žalbenih postupaka pokušati izbjegnuti", kazao je.

Butković je kazao da je bilo objektivnih razloga zašto se Pelješki most nije počeo graditi ranije.

"Kriza je došla 2009., tada Hrvatska nije mogla graditi jer smo imali drugih problema. Ulaskom u EU se otvorila mogućnost, tu priliku smo iskoristili. Došli smo do kraja, u utorak je veliki dan i otvaramo Pelješki most", kazao je Butković.

BUTKOVIĆ O PELJEŠKOM MOSTU: 'Ovo je projekt koji ujedinjuje, spaja, daje nadu u bolje sutra'

"Sva sreća je da se most gradio prije ove krize. Materijal je nabavljen prije. Da je sada natječaj išao ovih 2 milijarde kuna koliko je koštao bi bilo vjerojatno preko 5 milijardi kuna jer je došlo do tržištu do poremećaja. Što se tiče pristupnih cesta, određenih povećanja će biti. Stvar je do naručitelja, izvođača radova i procedure koji je Vlada omogućila", kazao je.

Idi na 24sata

Komentari 46

  • NenadZG 25.07.2022.

    Dakle, most je plaćen do zadnje lipe?

  • Jozoglumac 25.07.2022.

    Vidim da mnogima ne odgovara sto nam sve ude od ruke i sto sve sami uspijevamo i odlicno napredujemo

  • antimunjenih 25.07.2022.

    Mislim da ce most bit zrel za nekih 30 god. A onda nanovo kinesko zeljezo je od recikliranog materijala i jako porozno.

Komentiraj...
Vidi sve komentare