To je to što me zanima!

Spuštanje cijena ne bi trebalo biti marketinška kampanja

Pitanje je koliko će uopće proizvoda i u kojem lancu biti sniženo i na koje vrijeme
Vidi originalni članak

Prošlo je devet mjeseci otkad je Vlada prijetila trgovcima kaznama, ukidanjem subvencija i administrativnim vraćanjem cijena na staro, a da se nije dogodilo ništa. Inflacija se polako ispuhava, nije više 13 posto, ali cijene i dalje rastu na one već podignute. Kolovoz je donio inflaciju od gotovo osam posto, što je bila jedna od najviših stopa u EU. Vlada i ministar gospodarstva očito su odlučili promijeniti taktiku i probati se dogovoriti s trgovcima. Očito neće biti nikakvog prisilnog vraćanja cijena na razdoblje prije Nove godine i uvođenja eura, kako je bombastično najavljeno, nego će se ići mekšim pristupom, pritiskom konkurencije i dogovorom. Vlada ulazi u razdoblje šest mjeseci prije izbora i želi ostaviti dojam da itekako pomaže građanima. To se svakako može reći za paket mjera kojim će cijene električne energije i plina biti niže, za pomoć umirovljenicima, djeci i ostalim ranjivim skupinama, ali snižavanje cijena ipak će ovisiti o volji trgovaca.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare