Bila je magla i padala je kiša. Ni sam ne znam kako sam uspio uočiti da nešto nije u redu. Iz sve snage sam stiskao kočnice i molio Boga da ne završim u rijeci. Cijelo vrijeme bio sam pribran. Tek nekoliko sati nakon nesreće shvatio sam što se zapravo dogodilo i počeo sam se tresti, rekao je strojovođa Ante Petrović iz Vođinaca kraj Vinkovaca. Došavši oko 22.30 sati na željeznički most iznad Save na zagrebačkom Žitnjaku, ugledao je ulegnuće i shvatio da bi most mogao potonuti. Počeo je kočiti. Pri brzini od 35 km/h zaustavio se na sredini mosta. Ekipa HŽ-a i vatrogasci morali su rastaviti vlak kako bi ga sigurno uklonili. Električnu lokomotivu s dvije cisterne pune eksplozivnog plina, rasutim teretom i 22 prazna vagona trebalo je odvesti s ranžirnog kolodvora iz Novog Zagreba u Vinkovce.
- Stanovnicima iz okolnih naselja prijetila bi opasnost od eksplozije da su vagoni upali u Savu. Sretan sam što sam spriječio moguću tragediju - priznao je strojovođa.
U vrijeme nesreće vodostaj Save bio je vrlo visok pa je to vjerojatno, smatraju u HŽ-u, prouzročilo potkopavanje betonskog nosača. Potonuo je u korito rijeke i nagnuo se, pa se pod teretom vlaka mogao urušiti cijeli most.
Reportažu o dramatičnom spašavnju vlaka i hrabrom Anti Petroviću pogledajte danas na 1. programu HTV-a u emisiji “Dobro jutro, Hrvatska” te na www.ponoshrvatske.hr
ŠEFOVI U HŽ-U NAGRADILI PRIBRANOG STROJOVOĐU
Antini šefovi bili su oduševljeni pribranošću mladog strojovođe. Za nagradu su mu dali pet tisuća kuna i pet slobodnih dana. Dodatni novac Anti je dobro došao jer je jednim dijelom pokrio minus na računu, a ostatak je potrošio na darove za djevojku Teu (21). Slobodne dane iskoristio je kako bi se odmorio od šoka koji je proživio.