To je to što me zanima!

Splitska tvrtka pokreće poreznu edukaciju s kampanjom 'Nemoj da te POREŽe': 'Bitna tema...'

Glavna tema ovogodišnje kampanje je porezna pismenost koja postaje sve važnija poslovna, ali i općedruštvena tema
Vidi originalni članak

Splitska tvrtka Kancelarija za porezno savjetovanje i ove godine pokreće kampanju “Nemoj da te POREŽe” kojom obilježava prosinac kao Mjesec svjesnosti o porezima. Kampanja je prvenstveno namijenjena poduzetnicima kojima je upravo kraj godine najizazovniji u poslovanju. Prosinac je mjesec u kojem tvrtke trebaju sagledati svoje financijske izvještaje, razmisliti o poreznim korekcijama te o eventualnom poreznom rasterećenju.

Glavna tema ovogodišnje kampanje je porezna pismenost koja postaje sve važnija poslovna, ali i općedruštvena tema.

ANALIZA PRORAČUNA ZA 2025. Za rođeno dijete Vlada daje 618 eura, milijuni za Bayraktare i vojsku, 13. mirovina na čekanju

- Porezi su neizbježan dio svakodnevice, bilo da smo zaposleni, kupujemo proizvode ili vodimo vlastiti posao. Unatoč tome, mnogi ne shvaćaju kako porezni sustav funkcionira i koja je naša uloga u njemu. Razumijevanje poreza  je od velike važnosti za građane modernog društva kao i za državu kojoj porezi čine veliki dio javnih prihoda. Naš cilj u ovoj kampanji je pružiti informacije o porezima i približiti ih poduzetnicima kako bi mogli bolje upravljati porezima i poreznim rizicima, izjavila je Dora Tripalo Čikeš, ovlaštena porezna savjetnica i suvlasnica Kancelarije za porezno savjetovanje.

Porezna pismenost utječe jednako na građane i poduzetnike, a zajednički nazivnik za obje skupine je bolje razumijevanje poreznih propisa. Građani bi trebali biti upoznati s poreznim propisima, svim svojim obvezama, ali i pravima, kako bi pravodobnom reakcijom mogli uštedjeti novac, a poznavanjem rokova izbjegli kazne.

Kod poduzetnika porezi imaju značajan utjecaj na poslovne odluke, a razumijevanje poreznih obveza i prilika ključno je za planiranje troškova i optimizaciju poslovanja.

Tijekom ovogodišnje kampanje bit će govora o tome kako se  poduzetnici mogu educirati o porezima, koje nas promjene očekuju u nadolazećoj poreznoj reformi te kako porezi postaju digitalni. 12. prosinca u Tehnološkom parku Split održat će se prvi TAX Talks, namijenjen startupima inkubacijskih ureda, a 18. prosinca Dan otvorenih vrata u Kancelariji na kojeg se mogu prijaviti svi poduzetnici.

Više informacija o kampanji kao i stručne porezne savjete, čitatelji će moći pratiti na društvenim mrežama.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare