To je to što me zanima!

Split: Tommy donira za obnovu Klinike za dječje bolesti KBC-a

Kako bi se poboljšao standard njege u Klinici za dječje bolesti KBC-a Split, tvrtka Tommy d.o.o. pokrenula je hvalevrijednu humanitarnu akciju "Budi prijatelj djece"
Vidi originalni članak

Humanitarnom akcijom 'Budi prijatelj djece' koju je pokrenuo Tommy d.o.o. narednih sedam tjedana na 214 prodajnih mjesta prikupljati će se novac. 

Zamjenik ravnatelja KBC-a Split, dr. Krešimir Dolić rekao je kako je ova akcija dobrodošla je sva postojeća sredstva koja bolnica dobije uglavnom odu na potrošni materijal i lijekove. 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Vrlo malo nam ostane za adaptaciju prostora i unaprjeđenje kvalitete skrbi i zaista nam je drago kada gospodarstvenici prepoznaju naše potrebe. Tvrtka Tommy je bila pokretač ove akcije i mi smo je objeručke prihvatili – kazao nam je dr. Dolić, dok je Veselin Škrabić, predstojnik Klinike za dječje bolesti, naglasio kako će se ovim projektom obuhvatiti i roditelji, jer se misli i na njihov boravak na odjelima i zavodima dok bdiju uz svoje mališane. 

O svemu je više rekla glavna medicinska sestra Klinike, Ivanka Ercegović. 

- Što se tiče medicinske opreme, proteklih godina smo se prilično dobro opremili. Lani smo se opremili i sa 103 nove postelje na klinici i još 25 u dnevnoj bolnici, a imamo fotelje na razvlačenje za roditelje. Nove postelje smo dobili i na Intenzivnoj, Zavodu za hematologiju i Zavodu za neurologiju. Još tri zavoda i jedan odjel su bez novih postelja. Koliko se novca skupi toliko novih kreveta će se kupiti. Riječ je o posteljama za standardnu njegu, a kupit će se i primjerene fotelje za razvlačenje za roditelje koji borave uz djecu – kazala je Ivanka Ercegović. 

Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija iz tvrtke Tommy naglasio je kako im je zaista važno poboljšati kvalitetu boravka djece i njihovih roditelja u bolnici i biti društveno-odgovoran u sredini u kojoj posluju. - Ovaj projekt je nama posebno značajan jer je u našem gradu, tu je naš domicil, a sretni smo što ulažemo upravo u zdravstvenu skrb djece jer smo na njih posebno senzibilizirani – kazao je Mamić dok je Aljoša Bašić, direktor marketinga u Tommyju istaknuo kako je važno odabrati put činjenja i aktivizma te se zahvalio i dobavljačima bez kojih, kako naglašava, cijela priča ne bi bila moguća. 

- Riječ je o osam velikih dobavljača s kojima smo zajednički pronašli put kako da ovo ostvarimo. Na 181 proizvod iz grupe proizvoda za djecu donirat će se sredstva i to 10 kuna od većih proizvoda, a kunu od manjih. Akciju provodimo diljem Hrvatske i svi građani koji budu kupovali posebno označene proizvode donirat će u akciju. Vjerujem da ćemo na kraju akcije, 15. ožujka, imati impozantan iznos. Na našoj internet stranici svakodnevno ćemo, u realnom vremenu, ažurirati brojčanik koji će pokazivati koliko novca je skupljeno – zaključio je Bašić.

Idi na 24sata

Komentari 25

  • domo 28.01.2020.

    Svaka humanitarna akcija je hvale vrijedna, ali u ovom slučaju u pitanju je i besplatna reklama koju je Tommy dobio te će svakako i utjecati na samo poslovanje u pozitivnom smislu... Bez obzira kakav je vlasnik ovdje na prvom mjestu su meni oni najmlađi pacijenti....

  • 28.01.2020.

    Počnite raditi kod kuće. To sam najviše financijski nagrađivao. U petak sam dobila sjajnog Audija A5 nakon što sam prošlog mjeseca zaradila 44.789 dolara. Zapravo sam započeo prije pet mjeseci i gotovo odmah zarađivao barem 150 dolara na sat. posjetite Ovu stranicu ovdje. ......>>>>> www.cashflow77.com

  • 27.01.2020.

    samo vi donirajte a kljun ce sebi praviti apartmane.

Komentiraj...
Vidi sve komentare