U posljednjim minutama prije pada Airbusu 330 su otkazali svi važniji električni sustavi. Tu su informaciju objavile brazilske novine O Estado de S. Paulo, koje se pozivaju na izvore u Air Franceu. Prema podacima brazilskih novina, zrakoplov je na visini od nekoliko tisuća metara prolazio kroz jako nevrijeme. Pilot je oko 4 sata u ponedjeljak poslao poruku kontroli leta da zrakoplov leti kroz crne oblake, munje i jak vjetar. To su potvrdili i podaci satelita koji pokazuju da su naleti vjetra bili i do 160 km/h. Deset minuta nakon toga, u 4.10 sati avion je poslao seriju signala koji pokazuju da se autopilot isključio i da se kompjutorski sistem prebacio na alternativne izvore energije. Kontrole koje su bile zadužene za stabilnost aviona tada su već bile oštećene. Osim toga oglasio se i alarm koji je upozoravao na još veća oštećenja. Tri minute nakon toga, odnosno u 4.13 sati su se pokvarila dva važna sistema koji nadziru visinu i smjer te brzinu zrakoplova. Uskoro su se pokvarili i ostali sustavi. Posljednji signal je stigao u 4.14 sati koji pokazuje da se sva elektronika u kabini raspala. To je moglo značiti da je tlak u kabini naglo pao ili da se avion već srušio u more.
AVION VJEROJATNO NIJE EKSPLODIRAO
Brazilski ministar obrane Nelson Jobim je rekao da Airbus 330 vjerojatno nije eksplodirao te se raspao tek pri udaru u vodu.
- Prisustvo ulja i goriva znači da vjerojatno nije izbila vatra ili eksplozija, ali to je samo hipoteza - rekao je Jobim na konferenciji za novinare. Novinari su ga pitali i za mogućnost atentata, a Jobim je rekao kako za to nema nikakvih naznaka. Još uvijek nije nađeno nijedno tijelo. U avionu je bilo 228 ljudi.
ŠPANJOLSKI PILOT VIDIO SNAŽAN BLJESAK
Pilot španjolske tvrtke Air Comet koji je letio između Lime i Madrida je nedaleko mjesta gdje se srušio Airbus 330 vidio intenzivan bljesak bijele svjetlosti, donosi dnevnik El Mundo. Pilot je rekao kako je u daljini vidio snažan i intenzivan bljesak bijele svjetlosti koja je slijedila silazeću i okomitu putanju te se raspršila u šest segmenata. Pilot je prijavio što je vidio, a njegova kompanija je o tome izvijestila Air France. Dnevnik smatra kako izvješće pilota pokazuje da je u avionu ipak možda ekplodirala bomba.