Kampanju ‘Da se bolje razumijemo’ s ciljem promocije ćiriličnog pisma u Hrvatskoj nastavljamo jumbo plakatima koji sadrže izborne slogane pojedinih predsjedničkih kandidata na ćiriličnom pismu. Kako smo i najavili početkom kampanje, cilj nam je da kampanja odgovara aktualnom društvenom trenutku, a predsjednički izbori su najaktualniji društveni događaj, objasnio je za N1 Boris Milošević, predsjednik SNV-a.
- Naša poruka ovim plakatima je zapravo da smo svi ravnopravni građani Republike Hrvatske, kako i Ustav propisuje, bez obzira koje pismo koristili. Očekujemo da će prevladavati pozitivne reakcije. Plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci, zaključio je.
Kampanja SNV-a već je, posve očekivano, izazvala reakcije. Među prvima se oglasio predsjednički kandidat Miroslav Škoro koji je sve iskoristio za napad na Milorada Pupovca i Andreja Plenkovića.
Škoro: Odakle im novac?
- Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost, objavio je Škoro na svojoj Facebook stranici.