Brod je star samo tjedan dana, od toga je plovio tek tri. Imali su veliki peh, rekao nam u je ponedjeljak Rino Mihić koji je snimio izvlačenje potopljene jahte. Naime, slovenski proizvođač i vlasnik trgovina namještajem Rado Hrastnik krenuo je s prijateljem na plovdibu iz slovenske Izole ka Vodicama. U akvatoriju Dugog otoka, kraj otoka Glavoča, u subotu oko 9 sati su upali u nevrijeme.
- Grom je udario u radar i otkazala je sva elektronika i komande. Zbog toga su stala oba motora od po 450 konjskih snaga. Vjetar i jako more bacali su jahtu. Sidro nije bilo od pomoći jer ga je snaga mora otkinula - kazuje Rino Mihić. Pokušali su radio stanicom poslati poziv u pomoć, no njihove vapaje nije nitko čuo. Brod je ostao i bez struje pa radiostanica nije mogla raditi. Ispalili su i signalne rakete. No, pomoći nije bilo.Tračak nade ukazao im se nekoliko puta.
- Hrastnik i prijatelj primijetili su brodove koji su plovili. Oni su im mahali, zazivali ih upomoć, ali brodovi su prolazili - dodaje Rino.
Valovi i vjetar bacali su jahtu vrijednu oko 3,3 milijuna kuna na hridi. Putnici na jahti ostali su bespomoćni. Oštre stijene i dno probilo je kobilicu na tri mjesta. Voda je prodirala dok nije potopila brod. Vlasnici su se spasili i pobjegli na kopno. No, kopno je zapravo punta, rt, od kojeg je najbliža uvala udaljena oko 600 metara. Pokušali su svezati jatu ali nisu uspjeli. Pješice su potražili pomoć. Priskočili su im mještani.
- Ribaricom mog bratića Ivana Mihića oteglili smo brod do uvale da je valovi i vjetar još više ne oštete. Nismo je smjeli vući nikamo bez pristanka osiguravateljske kuće i kapetana, odnosno vlasnika. Odmah su je ribaricom povukli u uvalu. Tek nakon njihova pristanka oteglili su je u uvalu, a u nedjelju preko kanala na remont - dodao nam je Rino. More nije zagađeno, jer je Ivan Rimac, Rinov bratić, inače ronilac, zatvorio sve vodove goriva. O svemu su upoznati policija i Kapetanija koji su bili na terenu.
Inače, Alaska je tip jahate koju poznavatelji brodova svrstavaju u brod koji se ne boji mora. Duga je oko 15 metara i nije namijenjen glisiranju, a idealna putna brzina je od 12 do 18 čvorova, najveća brzina mu je ko 34 čvora. Ako se ovaj brod potegne troši 130 litara goriva na sat po motoru inače troši oko 45 litara pri brzini krstarenja.