To je to što me zanima!

Slovenci osvajaju hrvatsko tržište trgovina dječje opreme

Situaciju oko Magme i Turbo Limača su iskoristili Slovenci, čija dva najveća trgovačka brenda dječje opreme Pikapolonica i Baby Center ulaze u Hrvatsku
Vidi originalni članak

Tvrtka Adria Design je u travnju ove godine proglasila stečaj nad Turbo Limačem, a nakon toga je hrvatsko tržište ostalo bez jednog od najpoznatijih brendova za tekstil, igračke i dječju opremu. Situaciju oko Magme i Turbo Limača su iskoristili Slovenci, čija dva najveća trgovačka brenda dječje opreme ulaze u Hrvatsku, javlja Poslovni.hr. Slovenski trgovački lanac Pikapolonica (Bubamara), koji u Sloveniji ima 32 trgovine i zapošljava 180 ljudi, u lipnju je otvorio svoju drugu trgovinu u Hrvatskoj. 

Bubamara je u međuvremenu postala najveća trgovina za djecu u Zagrebu. Vlasnik tvrtke Jani Volgemut rekao je kako do kraja godine planiraju otvoriti još jednu trgovinu, nakon čega će se početi širiti po Hrvatskoj. Planira u sljedeće tri godine otvoriti 20 trgovina u Hrvatskoj i zaposliti 100 ljudi. Osim toga, Volgemut je istaknuo i da očekuje godišnji promet od 80 milijuna kuna. 

U Zagrebu za koji tjedan svoje prve trgovine otvara i Baby Center, tvrtka koja u susjednoj državi ima 31 trgovinu i 259 zaposlenih. Voditeljica marketinga u Baby Centru Tjaša Hace istaknula je kako je njihov plan širiti se u sve veće lokalitete unutar svih hrvatskih županija.

>>> Više pročitajte u Poslovnom Dnevniku

Idi na 24sata

Komentari 12

  • kole02 02.09.2012.

    da nije koji naš političar zgazio koga u sloveniji?

  • MALA RAJA 01.09.2012.

    s ovakvom vladom ne mogu biti nacionalista, briga me cije je ako je donekle kvalitetno ,a povoljni kupujem. !!! Žao mi naših proizvooda ali u pravilu su naj skuplji

  • gallovix 01.09.2012.

    svi osvajaju nase trziste,osim nas samih.sramota.

Komentiraj...
Vidi sve komentare