To je to što me zanima!

Sljemota ide dalje: Žičara se otvara, ali i dalje je prebučna

Nešto su radili s pijeskom, ali tamo gdje je buka najveća, nisu dirali. Bukobrana nema nigdje, ostalo je sve isto. Žičara koja je stajala 100 milijuna eura ne bi smjela imati nikakve nedostatke, kažu Zagrepčani
Vidi originalni članak

Svaki dan nešto isprobavaju. Radilo se, a što se radilo mjesec dana, to nitko ne zna. Trebala se riješiti i buka, ali od toga ništa. Žičara je još bučna, pogotovo u donjem dijelu, točno kraj kutne garniture, gdje se nalaze kuće. Tu je zaista neizdrživo. Kao da nam manji avioni prolaze iznad glave, govore nam ogorčeni mještani zagrebačkih Gračana, koji su promatrali zadnji dan radova na sljemenskoj žičari, koja bi trebala u ponedjeljak opet početi s radom.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 7

  • 16.10.2022.

    Glavnog više nema pa treba pitati izvođače koju su naplatili gradu sve to. Najskuplje u Europi.

  • SasaZg01 16.10.2022.

    Prvo i osnovno pitanje je zašto je napravljena kriva putanja odnosno zasto je trasa morala ići preko stare početne stanice umjesto da je ravnom linijom se od početka spajala na postojeću... Sigurno da to vijuganje ne pomaže u održavanju a ujedno s tom trasom ide preko brda kuća a ovako bi išla možda preko par štp bi onda bilo lakše rješavati... I naravno ako je početna stanica bila neprikladna zašto je stara završna sljemenska stanica loša, odnosno dali moraš završiti na samome vrhu.

  • Zagy91 15.10.2022.

    To je žičara. Nisam se vozio negdje a da je bila bešumna. Trenje izmedju materijala stvara buku. Nije to maglev da levitira. Problem je bio graditi usred naselja početnu Stanicu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare