Razmišljajući o imenu, vlasnik je htio objediniti Ameriku i ubaciti malo dalmatinskog štiha. Savršen primjerak Dalmatinke bila mu je Severina
Vidi originalni članak
Sinj je odnedavno bogatiji za još jedan lokal brze hrane. No ovaj je drukčiji zbog osebujnog imena McSchtikla. Reklamna ploča plijeni pozornost prolaznika, koji nerijetko zastaju, škljocaju fotoaparatima i snimaju mobitelima te na kraju uđu i naruče hranu. Razmišljajući o imenu, vlasnik je htio objediniti Ameriku jer je najveći potrošač brze hrane te ubaciti malo dalmatinskog štiha. Savršeni primjerak Dalmatinke bila mu je Severina, prema čijem je hitu “Štikla” osmislio logo najpoznatijeg lanca brze hrane. Ideja se svidjela njegovim kćerima i tako je McSchtikla počela raditi. Iako u ponudi nemaju jelo tog imena, upravo je reklama ta koja privlači velik broj prolaznika, koji s vremenom postaju stalne mušterije.