- Dok se masovna cijepljenja zahuktavaju želimo se zahvaliti sugrađanima na odgovornom ponašanju i podsjetiti još jednom da je prevencija nešto najbolje što možete učiniti za zdravlje - poručuje skupina šibenskih ugostitelja, piše šibenski.in
U akciji sudjeluju Azimut, Barcode, Bronzin, Domald, i Vintage, a tijekom svibnja kavom časte po prvih 50 gostiju koji dođu s potvrdom da su se taj dan cijepili protiv covida.
‘Misli na druge, cijepi se’, slogan je kampanje kojoj se na svoj način pridružuje i ova skupina poznatih šibenskih restorana, barova i slastičarnica.
Naglašavaju da ne predstavljaju druge ugostitelje, udruge ili inicijative. Oni su se jednostavno složili da bi ovo bila odlična zahvala svima koji doprinose prvenstveno suzbijanju pandemije, a onda i da turistička sezona bude uspješna koliko je to moguće.
Pozivaju i druge kolege da se priključe akciji ako to žele!
Znači, potreban je potvrda koj se dobije prilikom cijepljenja. S njom se dođete na terasu, pokaže osoblju i dobije se besplatna kava.
Dok vi mislite na druge, šibenski ugostitelji misle na vas i poručuju vam:
- Hvala što zajedno radimo na percepciji Hrvatske kao sigurne turističke destinacije!