To je to što me zanima!

Šef riječke Lučke kapetanije: 'Ovaj trajekt su pripremali za redoviti odlazak na remont'

Istaknuo je kako s ovim brodom nikada nije bilo nikakvih problema, posebice ovakvih. Dodao je da su obavili inicijalnu inspekciju, a sutra će nastaviti širu
Vidi originalni članak

Troje mornara poginulo je u strašnoj nesreći kada ih je na pristaništu u Malom Lošinju prikliještila ulazna rampa trajekta. Četvrti nastradali hitno je prevezen u KBC Rijeka, a kako su nam potvrdili iz bolnice, stabilno je i izvan životne opasnosti. Prizori na mjestu nesreće su kao iz strave, tijela trojice tragično preminulih članova posade i dalje su na malološinjskoj rivi pored trajekta Lastovo. Traje istraga o uzrocima nereće, a kako je za RTL Danas potvrdio Darko Glažar, kapetan Lučke kapetanije Rijeka, trajekt je bio u ispravom stanju.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Da, krenuo je iz Zadra. To je dnevna linija Zadar-Mali Lošinj-Zadar. Imao je svjedodžbe na snazi, znači one su bile valjane. To su tehničke svjedodžbe za plovnost broda i za općenito egzistiranje broda. Te svjedodžbe mu istječu u studenom, pripremali su se za redoviti odlazak na remont u brodogradilište - rekao je.

- Moramo doraditi nautičku i sigurnosnu istragu, a mora doći i Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu - rekao je, govoreći da će uskoro znati uzrok tragedije.

Istaknuo je kako s ovim brodom nikada nije bilo nikakvih problema, posebice ovakvih. Dodao je da su obavili inicijalnu inspekciju, a sutra će nastaviti širu.

Idi na 24sata

Komentari 23

  • SPALATO 1 14.08.2024.

    Rampa trajekta se koristi kao sidro dok se brod dovuce uz kraj i mislite da brod tezak nekoliko desetaka tona nece iskrivit rampu?!pa svaka rampa je u problemu

  • emst123 12.08.2024.

    Ovo se ne dogadja niti na Filipinima, Africi, Juznoj Americi, sto je radio strojarski inspektor Jadrolinije?, zapovjednik broda ga je MORAO obavjestiti da brod ima problem dizanja/ spustanja rampe i on je morao prontno dati upute posadi sto da rade, ako posada nije bila u stanju to rijesiti, ocito nije, trebao je organizirati ovlasteni servis za hydrauliku da to rijese. Pravi ministar mora bi vec jucer trebao dati ostavku. HR registar, pa znamo koji su tamo strucnjaci...:-), zaposleni po vezi i HDZ iskaznici. Brod star 50 god i to za prevoz putnika gdje su rigorozni uvjeti za dobivalje svih certifikata u odnosu cak i na tankere, kemical tankere, LNG, LPG tankere. Jadrolinija drzavna firma, HR registar, drzavna firma, pa i blesavom dostaOvdje netko mora debelo odgovarati, 3 zivota nestala a cetvrti se bori za zivot.Ministre, ostavi svoju kravicu da pase, pusti Zokia da baulja, a Ti da ostavku sto prije, mozda se negdje kupas i neznas sto ti se dogadja u firmi, SRAM VAS BILO.....neznalice, jadni potrcci AP...:-Emil Stosic, ex Chief Engineerglavni inspektor za brodoveBSM shipping company - Hamburg

  • lanai goga 12.08.2024.

    Zna se krivac trebaju snositi posljedice AP i njegov zeton butkovic da nisu dali da sve pokradu mogli smo trajekte stare zamjeniti ali su sve pokrali i tu starudiju krpaju koji je trajekt sljedeci

Komentiraj...
Vidi sve komentare